[frywolitka] nitki na koncu

1. Data: 2004-09-15 10:06:11

Temat: [frywolitka] nitki na koncu
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja zadam takie jedno pytanko "na poziomie":
czy ktoras z szanowynych grupowiczek moglaby za mnie "chowac" nitki na koncu
motywow frywolitkowych??? za darmo niestety........
a moze jest na to sprytny sposob? na poczatku, to zaden problem, ladnie sie
"wrabia" , ale te koncowe ogonki to koszmar..... buuuuuuuuuuuu

Skrzaciuku, co zes narobil?!
pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-15 11:24:10

Temat: Re: [frywolitka] nitki na koncu
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> "wrabia" , ale te koncowe ogonki to koszmar..... buuuuuuuuuuuu

do tego wlasnie potrzebna jest igla, na ktora sie nawleka jedna z
zakonczonych przez zawiazanie nitek.
ja sobie zostawiam koncowki dlugie na conajmniej 15-20 cm bo nie lubie sie
meczyc z zakrotka nitka.
teraz jak juz mamy ja nawleczona to sprytnie wszywamy koncowke w conajmniej
3-4 slupki, ale tak, zeby nie bylo widac tego szycia golym okiem i obcinamy.
operacje powtarzamy z druga koncoweczka i gotowe.
jak za bardzo namotalam, to moze jednak do mnie przyjedziesz i ci to
wytlumacze 'recznie'? :)

> Skrzaciuku, co zes narobil?!

jeszcze nic, ale dzis taka wredna pogoda, ze moge zrobic padnietego skrzacik
:)

> pozdrowionka
> Ewa (Krakow)

caluski

skrzacik

1. Data: 2004-09-15 11:47:25

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko poniala........tylko chyba musze luzniej te frywolitki robic, albo
super cienka igle kupic.........
nie lubie chowac nitek.........!!!!!!!!!!!!!!

niech Ci Pan Bog w worze z pieniachami wynagrodzi!

a pogoda wredna, spiaca i marudna zarazem.......

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-15 12:05:18

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystko poniala........tylko chyba musze luzniej te frywolitki robic,
albo
> super cienka igle kupic.........

ale z duzym uchem (oczkiem) bo jednak te nici nie sa cienkie, a po co sie
meczyc przy ich nawlekaniu?

> nie lubie chowac nitek.........!!!!!!!!!!!!!!

ja tez :)

> niech Ci Pan Bog w worze z pieniachami wynagrodzi!

nie dziekuje coby nie zapeszac!
Panu Bogu szanse na dzis dalam, wiec kto wie....

> a pogoda wredna, spiaca i marudna zarazem.......
> pozdrowionka
> Ewa (Krakow)

zasypiam nad klawiatura, a pisze takie mundre rzeczy, ze swiadomoscia iz
nikt tego nie przeczyta wiec chce mi sie to robic jak nie wim co...
ty to przynajmniej zjmujesz sie przyjemnymi rzeczami!

skrzacik

1. Data: 2004-09-15 12:14:09

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo
>
> ale z duzym uchem (oczkiem) bo jednak te nici nie sa cienkie, a po co sie
> meczyc przy ich nawlekaniu?

dziewczyny a nie używacie takich igieł dla słabowidzących? Sorry, ale one
właśnie tak się nazywają...
zamiast się mordować z nawleczeniem igły "wbijasz" nitkę w oczko i już,
gotowe :-)

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-09-15 12:39:25

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

noooo, chyba mnie czeka rekonesans w pasmanteriach....

pozdrawiam
slabowidzaca w piksach
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-15 12:40:59

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Panu Bogu szanse na dzis dalam, wiec kto wie....

nie Ty jedna, nie Ty jedna, hihihi
qrde szanse maleja
:))))))))))))))))

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-15 13:07:18

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie tak się nazywają...
> zamiast się mordować z nawleczeniem igły "wbijasz" nitkę w oczko i już,

jeszcze nie musze :)
narazie to czyste lenistwo, a na takie igly jeszcze nie trafilam, pewnie
dlatego ze wcale sie za nimi nie ogladalam.

skrzacik

1. Data: 2004-09-15 13:07:55

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
bede trzymac za ciebie kciuki :)

skrzacik

1. Data: 2004-09-15 17:10:33

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" napisała:
> dziewczyny a nie używacie takich igieł dla słabowidzących? Sorry, ale one
> właśnie tak się nazywają...

A nie są to przypadkiem igły samonawlekające się???? Bo o słabowidzących
pierwsze słyszę ...

:)
--
Jola z Białegostoku