(frywolitka) szukam wzoru na stringi

1. Data: 2006-05-04 18:21:25

Temat: (frywolitka) szukam wzoru na stringi
Od: "brydzia brydziowa" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Mam pytanko i prośbę.Czy ma ktoś jakis wzorek na stringi frywolitkowe?Kiedyś
ogladałam w telewizji jak jakas pani je robiła i bardzo mi się spodobały.Nawet
nauczyłam się robic łuczki kółeczka i chciałabym sie zmierzyć z wzorem na
stringi.Dziekuje z góry za pomoc
brydzka.netblog.pl/
kordonek.pl/

2. Data: 2006-05-04 19:49:17

Temat: Re: (frywolitka) szukam wzoru na stringi
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nauczyłam się robic łuczki kółeczka i chciałabym sie zmierzyć z wzorem na

A chcesz je zrobić dla samej przyjemności robienia, czy zamierzasz je nosić?
Frywolitka z natury jest dosyć sztywna. Nie podejrzewam, żeby były wygodne w
noszeniu.
Dorfi

3. Data: 2006-05-05 09:30:55

Od: "brydzia brydziowa" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę je zrobić dla własnej przyjemności.Lubię wyzwania.Robiłam już na szydełku
a teraz chcę zobaczyć jak będą wyglądały z frywolitek.
brydzka.netblog.pl/
kordonek.pl/

4. Data: 2006-05-08 12:25:11

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydełku
> a teraz chcę zobaczyć jak będą wyglądały z frywolitek.

jesli juz robilas stringi na szydelku i technike frywolitkowa masz opanowana
w stopniu srednim to do wykonania stringow potrzebny ci jest drobny, okragly
motyw, ktory bedziesz laczyc w trakcie roboty tak jak przy serwetce z
motywow. nie potrzebujesz zadnego wzoru, wystarczy, ze bedziesz miec zwykle
stringi (np. kupione w sklepie) w odpowiednim rozmiarze i w trakcie roboty
bedziesz sobie przykladac do nich frywolitkowe.
jesli chcesz je miec wiazane po bokach to najlepej bedzie dorobic do nich
lancuszek szydelkiem, a gdybys wybrala pelna wersje (nie wiazana po bokach)
to musialabys zrobic po zakonczeniu pracy czolenkami, szydelkiem w pasie
lancuszek z nitki, ktora robilas wraz znitka gumowa (laczac go z
frywolitkowymi pikotkami) i na tym zrobic np jako drugi rzad polslupki z
pikotkami np. co dwa lub trzy polslupki.
ja robilam stringi frywolitkowe z nici aida 20 i 30, po skonczeniu
namoczylam je w lenorze i wcale nie byly sztywne.
http://www.skrzacik.now.pl/frywolitki.html

pozdrawiam cieplo

skrzacik

żabka szydełkiem
dla milosniczek heaven and Earth
jakie ananasy
[szydelko] szukam serwetek pod filizanke i duzej serwety
Schemat stringów pilnie poszukiwany!!!