[frywolitki] Prosba o wzory bizuterii

1. Data: 2005-01-19 00:02:49

Temat: [frywolitki] Prosba o wzory bizuterii
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Ostatnio sie okrutnie zapalilam do frywolitek - proste wzorki juz
mam za soba i strasznie mnie wzielo na bizuterie - glownie
na kolczyki oraz jakis naszyjnik. Przegladalam rozne stronki, ale
nie udalo mi sie namierzyc nic ciekawego (a jak bylo ciekawe to
bez schematu, a jeszcze nie mam wprawy w robieniu z opisow - zreszta
wzrokowcem jestem ;).
Czy moglabym sie slicznie usmiechnac o podeslanie schematow lub linkow?
Najchetniej z koralikami, bo marza mi sie np kolczyki ze srebrnymi kulkami.

pozdrowka
Kaila, frywolno-frywolitkowa :)

--
http://www.koronki.art.pl
http://kaila.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2005-01-19 07:38:56

Temat: Re: [frywolitki] Prosba o wzory bizuterii
Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najchetniej z koralikami, bo marza mi sie np kolczyki ze srebrnymi kulkami.

Witaj entuzjastko frywolitek.Chcę Tobie powiedzieć , że i mnie się bardzo
podobają, szczególnie biżuteria , którą sam tworzę.Wzory czerpię z wyobrażni.
Panie szaleją na widok mojej twórczości.Mam już kilkadziesiat niepowtarzalnych
wyrobów,wiele już jest poza mną,poszły w świat.Oprawiam ją naturalnymi
kamieniami - najprzeróżniejszymi.Uważam bowiem ,że frywolitka na to w pełni
zasługuje.Potwierdzam Twoje spostrzeżenia ,że nie ma w internecie interesujących
pomysłów.Jeden z moich był drukowany w Burdzie 8/04.Wiele choć z daleka można
zobaczyć w Galerii Szpilka > robótki ręczne > spotkania > 19.12.2004 .Jednak
aby realizować takie pomysły trzeba poznać wiele niuansów jakie towarzyszą
tworzeniu frywolitek.Prowadzę kursy dla grup.Obecnie we Wrocławiu w soboty do
do 5 lutego od godz.10. Uczę bardzo skutecznie o czym możesz się przekonać
oglądając galerie szpilka.Samemu posiąść cała wiedzę z opisów jest nie sposób o
czym przekonało sie bardzo wiele osób które spotykam na kursach.Pozdrawiam i
podaję swój nr.tel. 0 603 591 579.

1. Data: 2005-01-19 09:28:22

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy moglabym sie slicznie usmiechnac o podeslanie schematow lub linkow?
> Najchetniej z koralikami, bo marza mi sie np kolczyki ze srebrnymi

no to podeslij mi zdjatka, sprobuje je przerobic dla ciebie na schematy
rysunkowe :)

skrzacik

1. Data: 2005-01-19 09:29:10

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy moglabym sie slicznie usmiechnac o podeslanie schematow lub linkow?
> Najchetniej z koralikami, bo marza mi sie np kolczyki ze srebrnymi

a wogole to moze przyjdz do mnie i grzebnij sobie w gazetkach, bo juz tyle
tego jest ze nie chce mi sie nosic tych kg papierzanych :)

skrzacik

1. Data: 2005-01-19 14:59:30

Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Samemu posiąść cała wiedzę z opisów jest nie sposób o
> czym przekonało sie bardzo wiele osób które spotykam na kursach.

Romanie,
z całym szacunkiem ale można nauczyć sie frywolitek z opisów i kursów w
internecie i książkach. Udało się to niejednej z nas.

Pozdrawiam!

Anna

1. Data: 2005-01-19 16:46:58

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Jan 2005 08:38:56 +0100, roman <f...@v...pl> wrote:

> zobaczyć w Galerii Szpilka > robótki ręczne > spotkania > 19.12.2004
Piekne :))))

> Samemu posiąść cała wiedzę z opisów jest nie sposób
Ja sie nauczylam frywolitek glownie z opisow i animacji, ktore znalazlam
na sieci
a reszte pokazaly i wytlumaczyly mi dziewczyny z Krakowskiego odlamu
grupki.

pozdrowienia
Kaila

--
http://www.koronki.art.pl
http://kaila.linart.pl

1. Data: 2005-01-19 16:48:09

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jan 2005 10:29:10 +0100, skrzacik <s...@p...onet.pl>
wrote:

> a wogole to moze przyjdz do mnie i grzebnij sobie w gazetkach, bo juz
> tyle tego jest ze nie chce mi sie nosic tych kg papierzanych :)

> skrzacik

Dzieki!! To sie wpraszam na kawe, glaskanie kotow i przegladanie gazetek
:)))

caluski
Kaila

1. Data: 2005-01-20 10:49:28

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Anna B." napisał(a):

> [...]
> z całym szacunkiem ale można nauczyć sie frywolitek z opisów i kursów w
> internecie i książkach. Udało się to niejednej z nas.

Z całą mocą potwierdzam :) Frywolitek nauczyłam się sama z Internetu,
wprawdzie trochę to trwało, ale nie jest to niemożliwe. Wystarczy
odrobina samozaparcia :)

A tak btw to mam wrażenie że pan Roman skromnością nie grzeszy...
Zdjęcia w Szpilce obejrzałam, i jakoś nie oszalałam na widok tej
biżuterii - imho nie należy uogólniać, że wszystkie kobiety za nią
szaleją, bo to w końcu kwestia gustu. Sama zrobiłam czarny naszyjnik
wykorzystując wzór na brzeg serwetki - bez żadnych kamyczków, ponieważ
według mnie frywolitka jest wystarczająco ozdobna.

Pozdrówka
Bebe, Poznań

[Kraków] Prośba
[XXX] poszukuję wzoru z Kubusiem