[frywolitki] Zagineło? Kto pomoże?

1. Data: 2004-10-19 19:20:00

Temat: [frywolitki] Zagineło? Kto pomoże?
Od: "Iga Doręgowska" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie forumowiczki robótkowe!!

Dawno dawno temu w pierwszym zachwycie nad sztuką frywolitkową prosiłam
jedną z Was o zeskanowany kurs robienia frywolitek, nieduże toto było kilka
może kilkanaście stron, a pomocne!! że hoho....

i jakiś czas temu ( też dosyć dawny) miałam formacik na moim krnąbrnym
komputerku i wszystko jak to w takich chwilach bywa, uleciało jak liście
jesienne na wietrze...

i teraz cierpię!!! bardzo!!! Może przypomni sobie któraś z Was moje drogie,
że wysyłała na maila takiej jednej, co to komputer krnąbrny miała?

bardzo bardzo będę szczęśliwa jeśli moja zguba się odajdzie,....

z góry dziękuję
Iga vel igulinda

1. Data: 2004-10-20 06:15:21

Temat: Re: [frywolitki] Zagineło? Kto pomoże?
Od: "Iga Doręgowska" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam że karteczki były czarno-białe...
a Gosi ślicznie dziękuję:)

1. Data: 2004-10-22 06:39:20

Od: "Iga Doręgowska" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i tylko tyle????:((((
czekam nadal na życzliwe maile z zagubionym kursem...

1. Data: 2004-10-22 20:23:05

Od: "Iga Doręgowska" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuje cudownej Mirellce, która przesłała mi 4 wspaniale strony
o frywolitkach!
gdyby któras chciala chetnie przesle, jeśli Mirella pozwoli:)

buziaki wszystkim i powodzenia

1. Data: 2004-10-22 21:54:25

Od: "Mirella" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdyby któras chciala chetnie przesle, jeśli Mirella pozwoli:)

Oczywiście że pozwolę dostałam je od dziwewczyn z grupy.
Pozdrawiam Mirella

[Kolderki] - banerek
szydełko - sukienki
[szydelko, druty] linkii