[frywolitki] jakimi iglami zaszywac nitki

1. Data: 2004-10-11 15:31:23

Temat: [frywolitki] jakimi iglami zaszywac nitki
Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam taki problem:
Nie wiem jakimi iglami zaszywac nitki we frywolitkach. Robie z nici Ariadny,
grubosc ok. 10. Probowalam to zaszywac igla nr. 26 bez czupka(to jest podobno
najciensza). Niby wychodzi, ale koncowke igly musze przeciagac zebami, co
powoduje, ze po kilku uzyciach igla w ksztalcie upodabnia sie do sierpa.
Kompletnie nie mam pomyslu jak to inaczej zrobic,czy to wina igiel czy sposobu,
dlatego prosze pomozcie.
Pozdrawiam
Sylwia
(Wawa-Lodz)

1. Data: 2004-10-11 16:09:55

Temat: Re: [frywolitki] jakimi iglami zaszywac nitki
Od: "olgasw-Gdańsk" <olgasw@(XXXXX)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powoduje, ze po kilku uzyciach igla w ksztalcie upodabnia sie do sierpa.
> Kompletnie nie mam pomyslu jak to inaczej zrobic,czy to wina igiel czy

ja zakanczam igla, ktorej nie trzeba nawlekac. Wkladam nitke od gory (dziala
na zasadzie zatrzasku). Rozmiaru nie znam.
Poki co sprawuje sie znakomicie
Pozdrawiam
Ola
www.olgasw.webpark.pl

1. Data: 2004-10-11 19:12:32

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:

> [...]
> Kompletnie nie mam pomyslu jak to inaczej zrobic,czy to wina igiel czy sposobu,

Ja robię własnie w ten sposób i igła rzeczywiście się po jakimś czasie
wygina, ale na tyle do tego przywykłam, że nawet nie zmieniam na inną :)
Po tym, jak się okazało, że każda igła zmienia kształt, pozostałam
przy jednej, dobrze dopasowanej wygięciem do palców i nie używam innych.
Ciekawe jest to, ze niektóre igły, najwyraźniej gorszej jakości, zamiast
się wyginać, po prostu się łamią, więc wygięta igła to jeszcze żadna
tragedia :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-11 19:29:57

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powoduje, ze po kilku uzyciach igla w ksztalcie upodabnia sie do sierpa.
> Kompletnie nie mam pomyslu jak to inaczej zrobic,czy to wina igiel czy

zamiast zębów proponuję używać obcęgów działa - aczkolwiek nienawidzę
zakańczać frywolitek :(((

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-10-11 21:46:28

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

26 bez czubka jest idealna do frywolitek zrobionych z 30 i 40, takie z 10 to mi
się najlepiej kończy długą igłą z czubkiem i dużym uchem,nizej 40 to juz nawet
nie wiem czym wszywac i wiążę, ale to jest taka cienizna,że nie widac tych
supełków - chociaz mnie szlag trafia na wiązanie nawet tam >:-[ - bardzo lubię
wszywac nitki bo to znaczy,ze skonczyłam :-)

[druty] Męski sweter
Nowa Grupowiczka
KOT - Poszukiwany
torche OT - pytanie o sklep