[frywolitki] jest książka

1. Data: 2005-02-01 19:47:48

Temat: [frywolitki] jest książka
Od: Drozdzoweczka <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim :-)

Nie mam czasu sprawdzać, czy było coś na ten temat, ale na wszelki wypadek
piszę.

Dziś w Merlinie kupowałam inną książkę, ale wpadła mi w oko także ta (chyba
pierwsza w języku polskim o frywolitkach; jakiś czas temu był temat na
grupie, że ma być wydana).
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/395609

Oczywiście ją zamówiłam :)
Jak przyjdzie, to nie omieszkam się podzielić opinią na jej temat :).

Drożdzóweczka
(Kraków)

1. Data: 2005-02-01 20:03:44

Temat: Re: [frywolitki] jest książka
Od: "Jagoda 111" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/395609
>
> W KDK mozna ją kupić za 14.9 + koszta przesyłki - wychodzi taniej niż w
Merlinie Pozdrawiam Jagoda

1. Data: 2005-02-01 20:46:30

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Merlinie Pozdrawiam Jagoda

Przepraszam za ignorancje, ale co to jest KDK i jak tam trafic w Sieci?

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2005-02-01 21:17:58

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam za ignorancje, ale co to jest KDK i jak tam trafic w Sieci?
>

> Magda N.
> www.amber.blox.pl

http://glinki.com/?l=n2we2r dokladnie

sekutnica

1. Data: 2005-02-02 09:17:23

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oczywiście ją zamówiłam :)
> Jak przyjdzie, to nie omieszkam się podzielić opinią na jej temat :).

no to juz jest nas trzy, ktore zamowily te ksiazke - wszystkie z krakowa :)

skrzacik nie mogacy sie doczekac na jej dostarczenie

1. Data: 2005-02-02 09:37:47

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to juz jest nas trzy, ktore zamowily te ksiazke - wszystkie z krakowa
> :)

W tej chwili juz sześć bo właśnie zamawiam kolejne trzy :)

Kasia

1. Data: 2005-02-02 09:44:32

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"skrzacik" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> no to juz jest nas trzy, ktore zamowily te ksiazke - wszystkie z krakowa
> :)
>
> skrzacik nie mogacy sie doczekac na jej dostarczenie

Ja nastepna, ale dostane ja dopiero pod koniec lutego :-(

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-02-02 10:06:10

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nastepna, ale dostane ja dopiero pod koniec lutego :-(

ja tez zamówilam :) powinni nam jakas znizke udzielic w zwiazku ze zbiorowym
zamówieniem :)

--
********Magda********
Bialystok GG 1582381