frywolitki- kurs dla leworęcznych

1. Data: 2005-03-13 21:35:16

Temat: frywolitki- kurs dla leworęcznych
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przygotowałam podstawy frywolitek dla leworęcznych,
Kurs jest na stronie
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/jak_zrobic/
frywolitki/frywolitki2.html
opis potrzebnych narzędzi (praworęcznym też się przyda ;) ) tu:
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/jak_zrobic/
frywolitki/frywolitki.html
Praworęczni muszą niestety troszkę poczekać ;), ale oczywiście nie ma
powodu, dla którego nie mogliby na stronę zajrzeć ;)
Jeśli macie jakieś uwagi co do opisu- wytłumaczenia pewnych rzeczy-
poproszę na priv. Chciałabym, żeby kurs był możliwie przejrzysty. Wiem,
że kilka zdjęć jest do poprawy- niestety mogę to zrobić najwcześniej za
tydzień :)
Ciekawa jestem, co o tym myślicie ;)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-03-14 14:57:50

Temat: Re: frywolitki- kurs dla leworęcznych
Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):
> [...]
> poproszę na priv. Chciałabym, żeby kurs był możliwie przejrzysty. Wiem,
> że kilka zdjęć jest do poprawy- niestety mogę to zrobić najwcześniej za

Bomba pomysl i wykonanie :)
Jak chcesz modela na praworeczne to moge sie zglosic na ochotnika :)

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

1. Data: 2005-03-14 19:37:23

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> Bomba pomysl i wykonanie :)
> Jak chcesz modela na praworeczne to moge sie zglosic na ochotnika :)

Czemu nie ;)
Na razie myślę o odwróceniu "lewych" zdjęc, ale troszkę mi jeszcze
potrzeba wiedzy w tej kwestii ;) Jeśli się nie uda, albo będę mieć
więcej miejsca, zgłoszę się na fotografowanie :)
Właściwie to i tak możemy zrobić taką serię, zawsze się przyda :)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-03-15 07:21:13

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Julka, ja czekam na kurs dla praworęcznych, poniewaz do tej pory robiłam
tylko na igle, ale czolenka juz czekaja kupione na mnie :o)

Swietny pomysl z tym kursem:o)

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

1. Data: 2005-03-15 19:28:38

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> więcej miejsca, zgłoszę się na fotografowanie :)
> Właściwie to i tak możemy zrobić taką serię, zawsze się przyda :)

to jak nie wyjdzie kombinowanie, to daj znac - po swietach mozemy sie umowic
i strzelic fotki:)

pozdrawiam
yenn

1. Data: 2005-03-15 20:33:55

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:
> to jak nie wyjdzie kombinowanie, to daj znac - po swietach mozemy sie umowic
> i strzelic fotki:)

Co by nie ;) Mam cichą nadzieję, że uda mi się zdobyć lampę studyjną,
wtedy będzie można szaleć :)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

xxx szukam schematów A.Mucha
xxx szukam rozpaczliwie
(szydelko - HELP) male tlumaczenie z niemieckiego
xxx
[xxx]kompletny schemat