frywolitki- na świeta

1. Data: 2004-12-17 15:47:30

Temat: frywolitki- na świeta
Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W najbliższą niedzielę w ramach Stołu Bożonarodzeniowego w Domu Chłopa w
Warszawie będę wystawiał prace frywolitkowe, wiele nowych ciekawych rozwiązań,
wręcz nowatorskich.Zapraszam serdecznie.Roman

1. Data: 2004-12-18 17:49:01

Temat: Re: frywolitki- na świeta
Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rozwiązań,
> wręcz nowatorskich.Zapraszam serdecznie.Roman

Witam serdecznie i dziękuję za ogłoszenie. Możesz podać godziny
prezentacji? Frywolitki to jest to, co bardzo lubię, kilka dużych prac mam w
swoim dorobku, następne czekają ;)

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-12-18 19:13:10

Od: "Patrycja Mieszkowska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

roman <f...@v...pl> napisał(a):

> [...]
rozwiązań,
> wręcz nowatorskich.Zapraszam serdecznie.Roman

Szkoda wielka że ta twoja Warszawa jest tak daleko.I niestety ani Ja,ani
mama,o babuni już nie wspominając(pominiemy psa)na piechotę nie
dojdziemy.Choć byśmy wyszły z domu już teraz.Szkodaaa!
Pozdrawiam was.Trzymajcie się ciepło(na sylwestra musicie być zdrowi)
Patrycja:)))

1. Data: 2004-12-20 07:38:50

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety niedostępne dla mnie - zbyt daleko. Myślę, że więcej osób chciałby
zobaczyć, ale nie może. A może zrobiłbyś dla nas wystawę internetową na
jakiejś stronce? Będę bardzo wdzięczna i pewnie nie tylko ja.
Gocha

1. Data: 2004-12-20 10:30:10

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha wrote:

> [...]
> zobaczyć, ale nie może. A może zrobiłbyś dla nas wystawę internetową na
> jakiejś stronce? Będę bardzo wdzięczna i pewnie nie tylko ja.

Przecież dopiero co wrzuciłam informację, że zdjęcia są na stronie...
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/spotkania/0
4_12_19/index.html
J.

1. Data: 2004-12-20 11:29:40

Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-20 12:23:27

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki , nie czytam wszystkiego, więc nie zauwarzyłam. Faktycznie są zdjęcia.
Ale czemu ja nie widze własnych postów? wrrrrrr.
Gocha

1. Data: 2004-12-20 14:05:23

Od: "Patrycja Mieszkowska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat <t...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> napisał w wiadomości

> Wskocz na stronę www,kaiem.pl tam są frywolitki Romka.Wiem bo je tam
oglądałam:)))

XXX szukam parasolek
KRAKOW- spotkanie
XXX poszukuje parasolek