frywolitkowy prezent dla babci

1. Data: 2005-12-18 18:51:46

Temat: frywolitkowy prezent dla babci
Od: Weronika <"veronika2[kasuj]"@[to]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja babcia uwielbia robić frywolitki. Chciałabym jej na święta zrobić
prezent w postaci jakiegoś zbioru ciekawych wzorów. Czy mogłybyście mi
doradzić czy znajdę w księgarniach jakieś książki z wzorami, może
czasopisma, nawet niekoniecznie polskie, najważniejsze by dało się
odczytać "instrukcje".
A może macie pomysł co innego dać takiej frywolitkującej babci? :)

pozdrawiam
Weronika

2. Data: 2005-12-18 20:14:31

Temat: Re: frywolitkowy prezent dla babci
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W "KLUBIE DLA CIEBIE" jest super ksiazka z wzorami:
http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=168666&p_
op=1010&session=d618601cd304e32e
ja juz ja zakupilam i jestem zadowolona.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

3. Data: 2005-12-19 10:21:25

Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W "KLUBIE DLA CIEBIE" jest super ksiazka z wzorami:
> http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=168666&p_
op=1010&session=d618601cd304e32e
> ja juz ja zakupilam i jestem zadowolona.

Witam

Szczerze mówiąc nie podoba mi się ta książka, wzory w niej zawarte są raczej
proste i myślę, że babcia, która jak się domyślam ma wieloletnie frywolitkowe
doświadczenie rónież nie byłaby nią zachwycona, są w niej głównie drobiazgi,
żadnych większych wzorów typu serwety czy bieżniki ale to tylko moje skromne
zdanie. Ja napewno bym się ucieszyła ze skrzyneczki do przechowywania moich
przyborów frywolitkowych i zaczętych robótek, dostałam coś takiego i jestem
bardzo zadowolona. Albo np przyrząd do naciągania serwetek tylko nie wiem czy
jest to do dostania u nas w Polsce, mam na myśli coś takiego:

http://www.teddys-handarbeiten.de/xstrick-spannen.ht

Pozdrowionka serdeczne
Izolda (Wrocław)

4. Data: 2005-12-19 10:41:41

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izolda napisał(a):

> Albo np
> przyrząd do naciągania serwetek tylko nie wiem czy jest to do dostania u
> nas w Polsce, mam na myśli coś takiego:
>
> http://www.teddys-handarbeiten.de/xstrick-spannen.ht

Rewelacja... Ja też takie coś chcę... ;)
Ale chyba u nas nie ma tego jeszcze...

--
Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2013-01-03 14:02:13

Od: Isana <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

są czasopisma w empiku możesz sobie zobaczyć na spokojnie. A jak wejdziesz na stronkę
www.e-hunters.pl tam są rożne kupony, kody promocyjne i możesz coś zaoszczędzić.
Sprawdź sobie na pewno coś znajdziesz dla siebie:) Pozdrawiam,

6. Data: 2013-01-04 10:32:11

Od: i...@c...pl szukaj wiadomości tego autora

Też słyszałam o tej stronce e-hunters.pl również polecam. Zbliża się dzień babci i
dziadka na pewno znajdę coś ciekawego, może coś w empiku mają promocje, sprawdzałam
:)

maszyna do szycia - kilka pytań
Paysley serwetka i takie tam
Flanela