fryzjer Żelazna Warszawa

1. Data: 2005-03-30 07:18:28

Temat: fryzjer Żelazna Warszawa
Od: "Uli" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś na tej grupie pojawił się wątek "genialnego" fryzjera kolorysty o
imieniu Krzysztof, który ma podobno salon na ul. Żelaznej Warszawie.
Niestety nigdzie nie mogę znaleźć już informacji na temat numeru budynku,
nazwy zakładu, lub nr telefonu.
Czy ktoś z was ma może takie dane? Byłabym wdzięczna za podpowiedzi,
ewentualnie o jakieś inne podpowiedzi na tego typu specjalistów.

pozdrawiam
Uli.

1. Data: 2005-03-30 11:23:26

Temat: Re: fryzjer Żelazna Warszawa
Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Uli napisał:
> Kiedyś na tej grupie pojawił się wątek "genialnego" fryzjera kolorysty o
> imieniu Krzysztof, który ma podobno salon na ul. Żelaznej Warszawie.

O to chodzi?
http://montowniafryzur.pl/

(nic o nich nie wiem, oprócz tego, że mieszczą się na Zelaznej)

LH

1. Data: 2005-03-30 13:33:02

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o ile dobrze pamiętam, to fryzjer jest w budynku, w któryym na parterze jest
supermarket Robert- czyli jest to odcinek między al.solidarności a wolność.
inna opcja to np. przejrzenie archiwum forum Uroda gazety wyborczej.

1. Data: 2005-03-30 19:23:12

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> inna opcja to np. przejrzenie archiwum forum Uroda gazety wyborczej.
przejrzałam:

40&a=3230240

78&v=2&s=0

1. Data: 2005-03-30 19:48:34

Od: "Uli" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki,
przeglądnęłam jeszcze raz to forum i znalazłam jeszcze innych podobno
dobrych fachowców.
ale dzięki za podpowiedzi.
pozdrawiam
uli.

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> przejrzałam:
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=211&w=32302
40&a=3230240

> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=211&w=30638
78&v=2&s=0

bać sie czy nie bać, oto jest pytanie :)
błyszcząca twarz :(
zel do wlosow
tonik wybielający przebarwienia
Karta Udane zakupy Naj/Claudia