Bioparox...co doradzicie?

1. Data: 2006-04-18 15:59:03

Temat: Bioparox...co doradzicie?
Od: "kkk" <b...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

poczytałam archiwum...
jedni twierdzą, że to nieskuteczny lek inni, że skuteczny...
ja mam wirusowe zapalenie gardła i oskrzeli
od 3 dni podwyższona temperatura, kaszel suchy i trochę zawalona kichawa
dzisiaj poleciałam do lekarza, który przyjął mnie z wielką łaską
(przeszkodziłam pani doktor w piciu kawki i obżeraniu ciastem poświątecznym)

dała mi jakiś antybiotyk w aerozolu Bioparox (co 4 godziny 4 wdechy)
i Clarinase (1 tabletka na 12 h)
powiedziała, żeby nie stosować żadnych Gripexów i Coldrexów,
Aspiryny przy tym zestwie, który mi dała
(pewnie jej płaca za przepisywanie leków B i C)

oba stosuję od dzisiaj rana, do tej pory 2x użyłam tego Bioparoxu
i strasznie mnie dusi po nim, po wdychaniu przez usta
mam prawie odruch wymiotny,
ma okropny smak i zapach
co robić?
a może jestem uczulona na jakiś składnik i nic o tym nie wiem?
czy antybiotyk a aerozolu jest tak samo niebezpieczny dla organizmu jak w
tabletkach?

pozdr.
Katarynka

2. Data: 2006-04-18 18:06:43

Temat: Re: Bioparox...co doradzicie?
Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kkk" <b...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> poczytałam archiwum...
> jedni twierdzą, że to nieskuteczny lek inni, że skuteczny...

Wg niektórych fachowców Bioparox jest przykładem udanego wyłudzania w
wyniku, no, powiedzmy, he, he ze przypadku;-)
pieniedzy od polskich pacjentów przez zagraniczne koncerny
farmaceutyczne, -patrz fachowy periodyk farmaceutyczny:

http://www.farmacja.pl/fwp/literatura/Aptekarz/2002/
Aptekarz-9-10-2002.pdf

na stronie. 215

Twierdzi sie tam, ze preparat ten nie uzyskał w ogóle dopuszczenia do wielu
rynków, np. USA, a Brytyjczycy twierdzą, że nie ma zadej wartości
terapeutycznej w infekcjach laryngologicznych.
Przy okazji, w tym numerza warto tez przeczytać ocenę popularnego Amolu:-))

Pozdr

3. Data: 2006-04-18 18:39:16

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał/a:
>Twierdzi sie tam, ze preparat ten nie uzyskał w ogóle dopuszczenia do wielu
>rynków, np. USA, a Brytyjczycy twierdzą, że nie ma zadej wartości
>terapeutycznej w infekcjach laryngologicznych.
We Francji przydatność tego leku sprowadza się do tego, że GP's
(odpowiednik naszych lekarzy rodzinnych) przepisują mniej antybiotyków i
steroidów. :-)
Ale w tym samym celu inhalować się można i zwykłą solą fizjologiczną.
:-)

4. Data: 2006-04-18 20:53:29

Od: "kkk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki...za artykuł....

jak już wspomniałam...
pewnie płacą tej niewydarzonej lekarce za
przepisywanie tego Bioparoxu wartego 30zł
i tak samo ta Clarinase..czytam w ulotce na co to jest
okazuje się, że na nieżyt nosa ...kosztował prawie 30zł
odechciewa się chodzić do lekarza to raz
za te łączne wydane prawie 60zł to bym miała masę
innych lekarstw, które by mi ulżyły zapewne...
a po trzy to możliwe że ta małpa=lekarka mi to zapisała
specjalnie ze złości, że nie pozwoliłam jej napić się kawusi ....
cudowna polska służba zdrowia....
żenujące jest to, jak lekarka mogła stwierdzić, że mam zapalenie oskrzeli
skoro oglądał mi tylko gardło, nawet mnie nie osłuchała...
a mam strasznie duszący kaszel...
żałosne.....
:(

5. Data: 2006-04-18 21:35:01

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a po trzy to możliwe że ta małpa=lekarka mi to zapisała
> specjalnie ze złości, że nie pozwoliłam jej napić się kawusi ....
jedź do Anglii, tam w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (nie mylić z
prywatnie ubezpieczonymi!) masz na wszystko paracetamol, łącznie z niedowładem
w nogach (też nie chciało mi się wierzyć!). Nie znam się na konkretnych lekach
i nie jestem lekarzem, ale z doświadczeniam wiem, że akurat to, co jest
napisane w ulotce nierzadko nie obejmuje wszystkich wskazań.

a bioparox, swoją drogą, nic nie jest warty ;-) lepiej na mnie działają
pastylki szałwiowe ;-)

pozdrawiam
Anna

6. Data: 2006-04-19 05:49:08

Temat: fuj...
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kkk" <b...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

> jedni twierdzą, że to nieskuteczny lek inni, że skuteczny...

Swinstwo do potegi entej. Na mnie dzialal duszaco, na dzieci wysypkowo.
Zadnej po nim poprawy stanu zdrowia, przeciwnie.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

7. Data: 2006-04-19 07:20:20

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak masz dużo kasy i czasu na chorobę to można używać, a jak Ci się znudzi -
idź do lekarza po jakieś konkretne lekarstwo. Ja zawsze po tym wracałam po
antybiotyk.
Pozdrawaim. Marta

8. Data: 2006-04-19 09:00:00

Od: "kkk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w ulotce jest napisane, że Bioparox to antybiotyk
poza tym wydałam na te 2 ścierwa 60zł prawie
i mam lecieć po coś innego? jakiś obłęd...

9. Data: 2006-04-19 09:03:34

Temat: Re: fuj...
Od: "kkk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swinstwo do potegi entej. Na mnie dzialal duszaco, na dzieci wysypkowo.
> Zadnej po nim poprawy stanu zdrowia, przeciwnie.

dla mnie też świństwo
działa dusząco, całą noc nie spałam
tylko ataki kaszlu bez odpluwania
i nie widzę też poprawy po tym

po Clarinase też poprawy nie widzę

kaszel mi tylko zgluciał na zielono
nos zapchany zielonym glutem...
głowa boli i zatoki
i poza tym nic :(((

10. Data: 2006-04-19 09:23:02

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Apr 2006, Artur Drzewiecki wrote:

> steroidów. :-)
> Ale w tym samym celu inhalować się można i zwykłą solą fizjologiczną.
> :-)

i jeszcze jak się zapomni szczoteczki do zębów ... ale poważnie,
to czasami ten lek przepisuje tylko sposób dawkowania wg. wytwórcy
jest tak uciążliwy, że chyba mało kto pobiera go zgodnie z zaleceniami

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz