funkia Junior

1. Data: 2005-03-15 18:38:52

Temat: funkia Junior
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dręczy mnie cały czas co za funkię kupiłam. Obejrzałam dokładnie
opakowanie i popatrzyłam na producenta. Jest nim niejaki Ogrodnictwo Jacek
Wiśniewski Junior. Niestety nie trafiłam na jego nazwisko w googlach ani nie
ma żadnego adresu internetowego na kartoniku. Natomiast małymi ale fikuśnymi
literkami dopisano BLUE GADET I, ale to też nie nazwa bo takiej funkii nie
ma :-(
Cały czas frapuje mnie to Junior, może na swoją cześć nazwał tę oto
funkię ... dla nie wtajemniczonych tak nazywa się (ponoć) zakupiona przeze
mnie funkia tzn. tak napisano na załączonym kartoniku. W żadnej gazecie i
książce nie natrafiłam na żadną hostę Juniora (!)

Serdecznie Miłka

2. Data: 2005-03-15 18:45:07

Temat: Re: funkia Junior
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
fikuśnymi
> literkami dopisano BLUE GADET I, ale to też nie nazwa bo takiej funkii nie

Zobacz Blue Cadet, moze to ta
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2005-03-15 18:58:43

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz Blue Cadet, moze to ta
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Właśnie też poszłam po rozum do głowy i poszukałam pod tą nazwą no i ...
właśnie kupiłam Blue Cadet. Ale i tak należą się baty producentowi że nazwę
odmiany napisał malutkimi nieczytelnymi literkami a na środku walną napis
JUNIOR !!!

Najbardziej przemawia do mnie ta na hostalibrary, malutkie sinobłękitne
listki w kształcie grocików ;-)

Dostanie się jej miejsce w pierwszym rzędzie :-D

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-03-16 19:09:55

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie funkia tzn. tak napisano na załączonym kartoniku. W żadnej gazecie i
> książce nie natrafiłam na żadną hostę Juniora (!)

Ja dziś wydawać by się mogło, że kupiłam liliowca Junior. Producent jak
wyżej. Po bliższym zapoznaniu się z etykietą w dolnym rogu odczytałam nazwę
liliowca. I o dziwo w moim przypadku taki istnieje. Junior niestety nie
podał żadnych namiarów na siebie.

Pozdrawiam,
Violetta

5. Data: 2005-03-16 20:26:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nazwę
> liliowca. I o dziwo w moim przypadku taki istnieje. Junior niestety nie

A to pewnie taki sam ten Twój Junior / liliowiec jak i moja funkia ;-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2005-03-16 20:52:00

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie funkia tzn. tak napisano na załączonym kartoniku. W żadnej gazecie i
> książce nie natrafiłam na żadną hostę Juniora (!)

Witaj !
Ja kupiłam liliowca Double Dream firmy Jacek Wiśniewski Junior.
Mój zakup oznaczony bez zarzutu.
Pozdrawiam Elżbieta

kalendarz księżycowy
Jest wiosna!!!