funkie.....

21. Data: 2005-02-05 18:09:29

Temat: Re: funkie.....
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam,
>tak to chyba najpiękniejsze funkie!! Widziałam je w ogrodzie botanicznym w
>Powsinowie - dech zapierało.
>Też czynię starania aby je mieć, chętnie bym kupiła ale w przystępnej cenie.
>Widziałam te funkie w OBI, roślina średniej wielkości 50 zł!!
>Szukam tańszej - może być malutka. A może u Mirzana można zamówić?
>Pozdrawiam, Bogda
>PS. Sylwio Ty jesteś z Sopotu?
>
>nie -jestem z gdańska:)
pozdrawiam
Sylwia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

22. Data: 2005-02-05 19:08:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz jeśli chcesz jakąś w zamian mam kilka o drobniejszych liściach,

A ja mogłabym nieśmiało wiedzieć co masz w swym posiadaniu ...
Może lista funkii ;-)
Chętnie zobaczę też zdjęcia ...

Serdecznie Miłka

23. Data: 2005-02-05 19:17:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcie 3 i 5 na dole.

Tzn. licząc od dołu czy jak (od ostatniej) ???

Serdecznie Miłka

24. Data: 2005-02-05 21:03:15

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tzn. licząc od dołu czy jak (od ostatniej) ???
>
>Serdecznie Miłka

Miałam na myśli 3 i 5 w dolnym rzędzie licząc od L strony:->
pozdrawiam
Sylwia
ps.chyba dobrze

25. Data: 2005-02-05 22:20:28

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Ale tą trzecią na dole pierwszy raz widze i jest piękna jak będziesz
wykopywać
> to poprosze kawałek:)

Chodzi o ostatnie zdjęcie? Nie wiem, o którą pytasz. A tak sobie
obiecywałam, że wyciągne zimą te wszystkie etykiety i naniosę podpisy do
zdjęć :-(

> Czy te zdjęcia to wszystkie które masz?

Nie, nie wszystkie. Mam jeszcze jakieś o liścich jednobarwnych.

> Może chcesz jakąś inną - np lustrzane odbicie tej 5 na górze?
> albo coś jeszcze innego?
> Sprawdze na wiosne jak żyją sadzonki:)

Jak zacznę wykopywać wiosną, to się dogadamy. Dam znać :-).

Z pozdrowieniami, Maria

26. Data: 2005-02-07 07:44:33

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Feb 2005 15:21:22 +0100, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> To ja też siechętnie na nią zapiszę, choc w ogrodach wydywałam już
>większe okazy tej odmiany, czy Twoja jest młoda ???

Ma kilka lat, młoda nie jest. Poza tym bardzo możliwe, ze to nie
jest Sum&Substance - tylko prawdopodobnie, o ile w ogóle możliwe
jest porządne zidentyfikowanie jakiejkolwiek odmiany funkii. Tę
moją nabyłam bez nazwy.
Na początku nie zapowiadała się na taką dużą - dopiero koło 3
roku po posadzeniu zaczęła nabierać właściwych sobie rozmiarów.
No i jak widać jest potwornie zarośnięta, nie ma optymalnych
warunków do wzrostu.
Jak będę dzielić wiosną, dam znać zainteresowanym :)

Pozdrawiam,
Anka :)

27. Data: 2005-02-07 09:14:43

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania,
jak ci trochę zostasnie, to ja też chętnie się zapiszę.

Edyta

28. Data: 2005-02-07 11:21:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> Nie mam takich, jak szukasz, ale 3 różne muszę wiosną wykopać i także
> podzielić. Dwie są na mojej stronie:
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=153
> Zdjęcie 3 i 5 na dole. Ta trzecia jest o zielonych liściach i bardzo obficie
> kwitnie. Największe liście ma ta z białym brzegiem. Wszystkie 3 są
> rozrośnięte i chętnie się podzielę.

Czy zdjęcie 8 to też funkia? :-O

Najpiękniejszą muzyką przed snem

29. Data: 2005-02-07 12:25:56

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czy zdjęcie 8 to też funkia? :-O

Też :-). Ma śliczne wąziutkie listki z białym brzegiem .

Z pozdrowieniami, Maria

30. Data: 2005-02-07 13:01:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> Też :-). Ma śliczne wąziutkie listki z białym brzegiem .

Wyrażam pęłnię zachwytu z "bezinteresowną" nadzieją, że będzie się
ładnie i chętnie rozrastać :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

ptaszek kręgolaszek
Róże historyczne