gąbka do nakładania make-up'u

1. Data: 2002-11-12 15:12:27

Temat: gąbka do nakładania make-up'u
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niby jest zalecana do nakładania podkładu, ale..
No właśnie. Mam takową, ale moje wrażenie jest takie, że 90% nałożonego na
nią podkładu zostaje w tej gąbce.
Może to jest kwestia grubości tej "gąbeczki"? Moja ma tak ze 4-5 mm
grubości.

A jakie są wasze wrażenia?
Bo ja chyba pozostanę przy nakładaniu podkładu "ręcznie" ;-)

1. Data: 2002-11-12 16:00:12

Temat: Re: gąbka do nakładania make-up'u
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grubości.
>
> A jakie są wasze wrażenia?
> Bo ja chyba pozostanę przy nakładaniu podkładu "ręcznie" ;-)

Ja tez.
Uzywalam roznych gabeczek i za kazdym razem tak samo - wchlanial sie w nie
caly podklad.
Poza tym mam wrazenie ze podklad precyzyjniej naklada sie jednak placami.

Tak wienc zostane pszy palcach bo gompka jezd nie dla mnie:):P (to specjalna
dedykacja dla misiczki, juz Ona wie o co chodzi)

Kaska

1. Data: 2002-11-12 16:50:40

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Tak wienc zostane pszy palcach bo gompka jezd nie dla mnie:):P (to
specjalna
> dedykacja dla misiczki, juz Ona wie o co chodzi)
>
> Kaska

Ja tesz zostanem pszy palcah ;-P
:-)))))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się,
gdy tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące

maseczka na goraco-polecam
Maseczka i?owa do cia?a
Miraculum - kolorowka
Re: Co facet moze zrobic u kosmetyczki?