"garnek bez dna"

1. Data: 2000-06-14 07:24:10

Temat: "garnek bez dna"
Od: "Janusz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam przepisu na cos dobrego - danie jednogarnkowe, zeby tego bylo duzo i
starczylo na pare dni do podjadania - chodzi mi o taki garnek bez dna :).
No i zeby nie bylo zbyt wyszukane cenowo.
Wiem ze bigos .. ale moze cos innego?
Agata.

1. Data: 2000-06-14 07:57:50

Temat: Re: "garnek bez dna"
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
> starczylo na pare dni do podjadania - chodzi mi o taki garnek bez dna :).
> No i zeby nie bylo zbyt wyszukane cenowo.
Witaj!
Jesli lubisz ryz lub kasze to mam dla Ciebie danie, ktore czesto goscilo na
moim stole gdy podczas studiow mieszkalam "na obczyznie" czyli we Wroclawiu.
Liczylo sie to ze jest nie tylko smaczne ale tez w miare szybkie do
przyrzadzenia. Gotowalam kasze/ryz w woreczku (tak!). W ciagu tych 20 min.
podsmazalam jakies warzywka, najczesciej cebula (musowo!), marchewka, seler,
co bylo akurat pod reka. Dobra jest kapusta pekinska drobno pokrojona,
kukurydza z puszki, gotowane brokuly. Dodawalam tez czasem pokrojone w male
kawaleczki i usmazone piersi z kurczaka. Przyprawic sola, sosem sojowym,
pieprzem...
Zycze smacznego
Asia

1. Data: 2000-06-14 09:00:37

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> starczylo na pare dni do podjadania - chodzi mi o taki garnek bez dna :).
> No i zeby nie bylo zbyt wyszukane cenowo.

Moze by tak Leczo?
Prosilbym o dobry przepis na smakowite ale niezbyt pikantne.
Lew

1. Data: 2000-06-14 09:16:19

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lew <m...@g...pl> wrote in message
> Moze by tak Leczo?
> Prosilbym o dobry przepis na smakowite ale niezbyt pikantne.
> Lew

Prosze bardzo!
Jesli ma byc go duzo, potrzebujesz 1kg cebuli, 1 kg papryki i 1kg pomidorow.
Wszystko kroisz i dusisz na oliwie. Pomidory lepiej dodac nieco pozniej, bo
wymagaja krotszego duszenia. Do tego sporo (1 kg kielbasy?), pokrojonej w
kostke i lekko podsmazonej. Przyprawy : sol, pieprz, papryka slodka i
ostra..Tak to wyglada u mnie w domu, ale przyznaje, ze nie mam pojecia czy
jest to prawdziwe leczo. Niemniej bardzo smaczne.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2000-06-14 09:22:19

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> [...]
> kawaleczki i usmazone piersi z kurczaka. Przyprawic sola, sosem sojowym,

Od siebie dodam : Krupnik. Też na kaszy i moożna tego (przynajmniej ja) zjeść
dużo. A jak jest gęsty (dla mnie krupnik to taki, że "łyżka stoi") i już się
znudził to dodaj koncentrat pomidorowy i... gotowe następne danie.
Najważniejsze żeby był na warzywach. Niekoniecznie na mięsku można zjeść bez.

1. Data: 2000-06-14 09:38:31

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> [...]
> wymagaja krotszego duszenia. Do tego sporo (1 kg kielbasy?), pokrojonej w
> kostke i lekko podsmazonej. Przyprawy : sol, pieprz, papryka slodka i

Też po kilogramie ? :-))

> Tak to wyglada u mnie w domu, ale przyznaje, ze nie mam pojecia czy
> jest to prawdziwe leczo. Niemniej bardzo smaczne.
> Pozdrawiam
> Asia

Prawdziwe leczo to to nie jest, ale też dobre. !!! Bardzo podobne ja robię.

1. Data: 2000-06-14 09:38:57

Od: ewa <E...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Maj wrote:

> Teý po kilogramie ? :-))

lol:))))))))))))))))))

> Prawdziwe leczo to to nie jest, ale teý dobre. !!! Bardzo podobne ja robiŤ.

ja za to dodaje kawalki kurczaka:)))) pychotki (szczegolnie drugiego dnia - jak
sie juz wszytsko przegryzie):))

pozdr.
ewa

1. Data: 2000-06-14 12:55:21

Od: J...@t...pl (Jarek Adamek) szukaj wiadomości tego autora

Polecam moją wersję chili con carne. Niby bigos...
podsmaz cebulkę i czosnek, dodaj miesko - jakie masz: surowe w kostkę
krojone, boczek, kiełbasę, może byc mielone, podsmaż, wrzuc pokrojona
paprykę - bez pestek!!! (zdarzyło mis ię jak zaczynałem gotowac, więc
przestrzegam), pokrojone pomidory, jak nie ma to bulionik +koncentrat a
najlepiej z puszki i na koniec czewoną fasole. Ile wszystkiego?
A na ile dni chcesz mieć zapas?
Z Bogiem
Jarek

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-14 14:02:31

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ostra..Tak to wyglada u mnie w domu, ale przyznaje, ze nie mam pojecia czy
>jest to prawdziwe leczo. Niemniej bardzo smaczne.

a ja do tego daje jeszcze cukinie, i/lub kabaczka..tez dobre.
aga

1. Data: 2000-06-15 06:23:58

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka Szalewska-Palasz" <s...@n...gov> napisal w
wiadomosci news:4.2.0.58.20000614100840.02a3ad80@POserver-s.nih
.gov...

> a ja do tego daje jeszcze cukinie, i/lub kabaczka..tez dobre.
> aga

Dzieki drogie Panie ;-))
Lew

Re: Tequila