garnki - prosba o opinie

31. Data: 2010-09-30 13:15:33

Temat: Re: garnki - prosba o opinie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 14:29:31 +0200, I.Tichy napisał(a):

> 25 lat to inna epoka. Do dzis u rodziny pracuje 30 letna lodowka Mińsk.
> Nie mozna porownywac produktow sprzed lat z tym produkowanymi dzis.

Tia... aleza to można stwierdzić, że bywały świetne - masło, sery,
pieczywo, garnki emaliowane i stalowe, długowieczne AGD a nie dzisiejszy
jednorazowy szajs na plastikowych łożyskach... :-D

32. Data: 2010-09-30 16:53:58

Od: "andrzej" <k...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

> Mam polskie.

Naprawdę dobre garnki to są tylko profesjonalne, które pozbawione są jakiś
topliwych elementów i mają dobrze "przyspawane" uchwyty. Np.
http://www.eloshopping.de/$WS/elo/websale6_shop-elo/
produkte/medien/bilder/gross/49266.jpg

--
andrzej

Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

33. Data: 2010-09-30 17:14:12

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości
> Naprawdę dobre garnki to są tylko profesjonalne, które pozbawione są jakiś
> topliwych elementów i mają dobrze "przyspawane" uchwyty. Np.
> [...]

Napisz coś więcej. Dobre uchwyty, szklane pokrywki, pracę na indukcji, to
mam w garach za kilkadziesiąt zł Steinbach/Tarrington z Makro.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

34. Data: 2010-10-01 05:35:53

Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

>Napisz coś więcej. Dobre uchwyty, szklane pokrywki, pracę na indukcji, to
>mam w garach za kilkadziesiąt zł Steinbach/Tarrington z Makro.

Ale to nie sa cechy wyrozniajace dobre garnki.

35. Data: 2010-10-01 06:03:04

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Naprawdę dobre garnki to są tylko profesjonalne, które pozbawione są jakiś
> topliwych elementów i mają dobrze "przyspawane" uchwyty. Np.

jesli chodzio o scislosc to uchwyty sa przeygrzewane a nie przyspawane

36. Data: 2010-10-01 06:19:43

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Uświadom mnie. Czego mi brakuje?

37. Data: 2010-10-01 07:11:50

Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

>Uświadom mnie. Czego mi brakuje?

Nie wiem czego ci brakuje, na to pytanie sam sobie odpowiedz.

Natomiast dobre garnki to takie, ktore sie nie przypalaja (grube dno),
raczki sie nie nagrzewaja, po paru latach uzywania dalej wygladaja jak nowe,
takie, ktorym nie szkodzi chemia w zmywarce, nie rysuja sie i nie odbarwiaja.
To wynika po czesci z wysokiej jakosci materialow zastosowanych w garnkach.
O takich detalach jak precyzja wykonania nawet nei bede sie rozpisywal.

Mam nadzieje, ze 3 raz w watku nie bede musial powielac czesci tych informacji.

38. Data: 2010-10-01 07:13:50

Od: "andrzej" <k...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
produkte/medien/bilder/gross/49266.jpg

> jesli chodzio o scislosc to uchwyty sa przeygrzewane a nie przyspawane

Jesli chodzi o ścisłość to napisałem "przyspawane", aby podkreślic, że jest do
zgrzew o mocy spawu a nie smarknięcia.

39. Data: 2010-10-01 08:18:35

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czego ci brakuje, na to pytanie sam sobie odpowiedz.
>
> Natomiast dobre garnki to takie, ktore sie nie przypalaja (grube dno),

Jak ustawię na maksa indukcję, to nawet grube żeliwne patelnie przypalają.

> [...]
> garnkach.
> O takich detalach jak precyzja wykonania nawet nei bede sie rozpisywal.

No to te tanie garnki z Makro tak mają. Po paru latach w zmywarce wyglądają
jak nowe. Nie przypalają niczego, jeżeli nie przesadzę z temperaturą. Nie
rysują się poza mikrorysami od drucianki albo widelca.

40. Data: 2010-10-01 08:41:27

Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

>Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości

>Jak ustawię na maksa indukcję, to nawet grube żeliwne patelnie przypalają.

Na gazie bardziej smali, indukcja to jednak nieco inaczej. A co do przypalania
wiadomo, ze w kazdym garze da sie jedzenie przypalic, ale chodzi o pewne
minima. Np. mam jakis cienki garnek ze palcem dno wygiac lekko moge, to ten za szybko
lapie
temperature i zarcie migiem przystaje. Nawet kolokwialnie wode mozna w nim
przypalic.

>No to te tanie garnki z Makro tak mają. Po paru latach w zmywarce wyglądają
>jak nowe. Nie przypalają niczego, jeżeli nie przesadzę z temperaturą. Nie
>rysują się poza mikrorysami od drucianki albo widelca.

No to dobre gary ustrzeliles, ale zazwyczaj za niska cena idzie niska jakosc
i wyrzeczenia producenta.

duże pajaki w domu
I NIKT...
I NIKT...