[gazetki] Link na 7ja

1. Data: 2003-09-24 20:16:14

Temat: [gazetki] Link na 7ja
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam Burde nr 2 z 2003 roku, ale nei moge dostac sie do powiekszen i
tym samym sciagnac wzorkow :-((( Czy ktos moze je ma ?
A moze mial podobny problem i minal ?
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24551

Pozdrawiam...
Asia zniecierpliwiona

1. Data: 2003-09-24 20:46:43

Temat: Re: [gazetki] Link na 7ja
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" napisała:
> Znalazlam Burde nr 2 z 2003 roku, ale nei moge dostac sie do powiekszen i
> tym samym sciagnac wzorkow :-((( Czy ktos moze je ma ?
> A moze mial podobny problem i minal ?
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24551

Asiu,
u mnie na razie sie otwieraja - napisz szybciutko, ktore chcesz, to sciagne
i podesle do Ciebie.

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-09-25 06:51:18

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie tez sie nie otwieraja..Moze robia cos na serwerze?

Magda N.

1. Data: 2003-09-25 07:39:13

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie na razie sie otwieraja - napisz szybciutko, ktore chcesz, to
sciagne
> i podesle do Ciebie.

Juz moge ! sciagam cala gazetke, pozniej moge poodsylac chetnym na priva !
Magdo chcesz ?
To byla chyba sprawka wirusa ! MKS ani NAV nie wykazaly, a siadzial mi ....
Blaster - usunelam od rasu 'usuwaczem' z http://wirusy.wp.pl/
Jak widac, ta cholera caly czas lata ! A przeciez nie otwieralam
zalacznikow, kasowalam wszystko od razu z pominieciem nawet kosza !... a
jednak...

Pozdrawiam
Asia (juz uspokojona ... w serwetkach :-))) )

Wróciłam :)
slubne country
Teraz ja sie chwale!!
Kto ma...?