gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie

1. Data: 2013-07-11 15:22:51

Temat: gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/photo.php?v=101515269108833
84&set=vb.125276760863610&type=2&theater

2. Data: 2013-07-11 17:18:44

Temat: Re: gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 15:22:51 +0200, Izunia napisał(a):

...to byłyby kanibalami.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

3. Data: 2013-07-11 17:35:45

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 17:18, Ikselka pisze:
> Dnia Thu, 11 Jul 2013 15:22:51 +0200, Izunia napisał(a):
>
> ....to byłyby kanibalami.

a nie są? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

4. Data: 2013-07-11 18:08:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 17:35, Izunia pisze:

> a nie są? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kto by przypuszczał, że w McD podają hamburce z flamingów, antylop i
krokodyli. Trza się tam przejść fkącu.

Ewa

5. Data: 2013-07-11 18:14:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 18:08, FEniks pisze:

> Kto by przypuszczał, że w McD podają hamburce z flamingów, antylop i
> krokodyli. Trza się tam przejść fkącu.

Był już Wieś Mac, może teraz jest i Mac Wild.

Ewa

6. Data: 2013-07-11 18:20:29

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 18:14, FEniks pisze:

> Był już Wieś Mac, może teraz jest i Mac Wild.

:-D eeeeeeeeeeee to ty tak, ja tak ogólnie
gieneralnie :-D

7. Data: 2013-07-11 19:32:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto by przypuszczał, że w McD podają hamburce z flamingów, antylop i
> krokodyli. Trza się tam przejść fkącu.

Takie z wolnego wybiegu pewnie mają odpowiednie certyfikaty.

BTW ostatnio zjadłam klassische hamburger mit cola.
Przeżyłam.

8. Data: 2013-07-11 19:53:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 19:32, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-11 18:08, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Takie z wolnego wybiegu pewnie mają odpowiednie certyfikaty.
>
> BTW ostatnio zjadłam klassische hamburger mit cola.
> Przeżyłam.

Ja tylko słodkości. Najlepsze są te chrupiące ciastka z owocami.
A ostatnio jadłam jakieś lody flurry magnum gold czy jakoś tak, ale
słodkie do wykręcenia gęby, nawet dla mnie ZA.

Ewa

9. Data: 2013-07-12 06:53:11

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 19:32, Qrczak pisze:

> BTW ostatnio zjadłam klassische hamburger mit cola.
> Przeżyłam.

Dziura ozonowa nad Polszą też ma się dobrze. Podobnie jak puszczające
metanowe bąki krówki na ex-tropikalnopuszczowych pastwiskach.
O Ciebie chodzi jakby mniej.

10. Data: 2013-07-21 20:11:02

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <51deb1ab$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>,
n...@n...pl says...

> https://www.facebook.com/photo.php?v=101515269108833
84&set=vb.125276760863610&type=2&theater

Kolejne uproszczenie. Przemiana materii dostosowuje sie do
ilości i jakości pożywienia. Nasz organizm myśli sam sa siebie -
nie wyprodukuje więcej kwasów żołądkowych, nie dopuści do
większego stężebnia glukozy we krwi itd. itd.

Gdybyś przyjrzała się swojej kupie za przeproszeniem, to
odkryłabyś, że nasz przewód pokarmowy jest mocno nieekenomiczny.
To co powoduje otyłośc to wcale nie mc, ale nieruchomy tryb
życia. ;>

PF

Ludzie kontra bestie
jestem