[gdzie] Sklepy w Dublinie

1. Data: 2007-10-28 19:38:57

Temat: [gdzie] Sklepy w Dublinie
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy zna ktoś może adresy pasmanterii "analogowych" w Dublinie? Mąż
chciałby mi kupić jakiś zestaw do krzyżykowania, a nie bardzo ma czas na
szukanie sklepów.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

2. Data: 2007-10-28 23:27:53

Temat: Re: [gdzie] Sklepy w Dublinie
Od: " czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C <c...@C...pl> napisał(a):

> Czy zna ktoś może adresy pasmanterii "analogowych" w Dublinie? Mąż
> chciałby mi kupić jakiś zestaw do krzyżykowania, a nie bardzo ma czas na
> szukanie sklepów.

Róg Lower Liffet Street i Bachelors Walk - tuż po zejściu z Ha'Penny Bridge na
północną część miasta - po lewej stronie - sklep dla robótkowiczek i Henry
Street - sklep Hickeys - dział robótek na poziomie -1 /czyli jakby w
podziemiu.../.

Generalnie - w Dublinie robótki faktycznie są w podziemiu - już kilkanaście
sporych sklepów księgarsko - czasopiśmienniczych zbiegałam w poszukiwaniu
najzwyklejszej Burdy... Nie ma ani Burdy, ani nic w zamian... A parę miesięcy
temu widziałam...

PS - to Twój mąż już też...???

Ania

3. Data: 2007-10-28 23:28:54

Od: " czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Róg Lower Liffet

Oczywiście - Liffey.

Ania

4. Data: 2007-10-29 07:40:25

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> [...]
> północną część miasta - po lewej stronie - sklep dla robótkowiczek i Henry
> Street - sklep Hickeys - dział robótek na poziomie -1 /czyli jakby w

Dzięki :-)

> PS - to Twój mąż już też...???

Już też. My prawdopodobnie na wiosnę.

Marzena

5. Data: 2007-10-29 07:42:30

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:
> [...]
> najzwyklejszej Burdy... Nie ma ani Burdy, ani nic w zamian... A parę miesięcy

Z Burdą w ogóle jakieś problemy są po zmianie właściciela. Anna przecież
już się nie ukazuje.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

Czy są różne rozmiary widełek do filetu?
xxx - Perminki cudnosc
Janllyn słoń i żyrafa
T.Kinkade
SZUKAM XXXX !!!!!!!!!!!!!!!