gdzie kupić???

1. Data: 2002-10-26 22:37:37

Temat: gdzie kupić???
Od: "Mihau" <m...@k...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można kupić:
1) fryturę
2) masę marcepanową

AńA Januszkiewicz

1. Data: 2002-10-27 07:41:41

Temat: Re: gdzie kupić???
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mihau wrote:
> Gdzie można kupić:
> 1) fryturę

Nie wiem, bo nigdy nie szukałam

> 2) masę marcepanową

W sklepach spożywczych. Ale w którym w Łodzi, tego na odległość nie
zgadnę ;-). Szukaj w tych większych, przy stoiskach z akcesoriami do
wykańczania ciast. W sumie zależy ile tej masy potrzebujesz. Ja kupuję
to: http://www.hero.pl/ciasta2.htm

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-27 09:05:03

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mihau" <m...@k...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie można kupić:
> 1) fryturę
> AńA Januszkiewicz

w firmach zaopatrujacych mala gastronomie

Jola L-L

1. Data: 2002-10-27 09:43:05

Od: "Mihau" <m...@k...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki
Ania

1. Data: 2002-10-27 10:27:34

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sklepach spożywczych. Ale w którym w Łodzi, tego na odległość nie
> zgadnę ;-). Szukaj w tych większych, przy stoiskach z akcesoriami do
> wykańczania ciast. W sumie zależy ile tej masy potrzebujesz. Ja kupuję

Dodam tylko ze wlansie z tej masy robie kuleczki marcepanowe (pieke je),
ktore podchodza pod tzw mordoklejki :)

1. Data: 2002-10-28 13:02:36

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zGosiula <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

>W sumie zależy ile tej masy potrzebujesz. Ja kupuję
> to: http://www.hero.pl/ciasta2.htm
>
> --
> Gosia

Wlasnie tam zajrzalam i zdziwilam sie bardzo. Masa marcepanowa nazwali tam
produkt z pestek moreli i cukru. Toz to nie marcepan tylko jego ersatz! W
dodatku podpisuje sie pod tym firma Schwartau! Ja kupuje marcepan tejze
firmy ale w Niemczech. W skladzie wymienione sa migdaly i cukier i to jest
wlasciwy marcepan, a ten z pestek moreli nazywa sie persipan. Mysle ze w
kraju UE nie mozna nazwac marcepanem czegos co jest tylko ersatzem,
polskiego klienta mozna zas robic w konia i kit mu wciskac, bo normy unijne
nie obowiazuja. Mozliwe ze to cos z pestek moreli w smaku jest dobre, ale to
na pewno nie jest marcepan. Lepiej samemu zrobic rzetelnie, z migdalow..

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-10-28 13:30:15

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie tam zajrzalam i zdziwilam sie bardzo. Masa marcepanowa nazwali tam
> produkt z pestek moreli i cukru. (...)marcepan, a ten z pestek moreli
nazywa sie persipan.
> Agata Solon, naturalna

Tam jest smiesznie napiane bo to "marcepan Dunski - masa percepanowa"
takze .. dwa w jednym

Marta.

1. Data: 2002-10-28 20:47:42

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska wrote:

> Ale w takim razie zastanawiam sie co ja do tej pory kupowalam, bo tam, na
> tym marcepanie, jak byk bylo napisane ze to z migdalow a nie z pestek moreli
> czy cus ..
> i smakowalo jak marcepan.. a wydawalo mi sie ze to samo kupowalam.

Wiesz, a ja nawet toto kupię i sprawdzę, czy w środku jest to samo, z
czego robiłam gwiazdki na święta w zeszłym roku...

1. Data: 2002-10-28 20:47:56

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Trzaska <m...@m...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:apje4i$686$...@n...tpi.pl...

> Tam jest smiesznie napiane bo to "marcepan Dunski - masa percepanowa"
> takze .. dwa w jednym
>
> Marta.

Aaaha, czyli nie klamia tak bardzo. A jednak marcepan to nie jest...;o)) Ale
czepliwa jestemi ortodoksyjna.;o))

Pozdrowienia, Agata

1. Data: 2002-10-28 21:00:52

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaha, czyli nie klamia tak bardzo. A jednak marcepan to nie jest...;o))
Ale
> czepliwa jestemi ortodoksyjna.;o))
>
> Pozdrowienia, Agata
Tylko troszku sklamali ;))) hyhyhy
Ale w takim razie zastanawiam sie co ja do tej pory kupowalam, bo tam, na
tym marcepanie, jak byk bylo napisane ze to z migdalow a nie z pestek moreli
czy cus ..
i smakowalo jak marcepan.. a wydawalo mi sie ze to samo kupowalam. ale
jestem pewna ze to na 100% a nawet wiecej ;) bylo z migdalow. Moze marcepan
migdalowy ;) wycofali i zmienili go tymi morelami? :))

Zaskoczona Marta ;)

pilne! fasolka po bretońsku
Linki kuchenne "nowe"...rozne
:)