gdzie kupic?

1. Data: 2005-04-03 15:06:35

Temat: gdzie kupic?
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy ktokolwiek z grupowiczow wie gdzie kupic w Wawie lub okolicach albo w
internecie urzadzenie przedstawione na zdjeciu do ktorego link podaje
ponizej? Bylabym wdzieczna za wszelkie info...
http://www.sys21.de/album_pic.php?pic_id=1018
Pozdrawiam Magda

1. Data: 2005-04-03 15:08:39

Temat: Re: gdzie kupic?
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

... wrote:
> [...]
> internecie urzadzenie przedstawione na zdjeciu do ktorego link podaje
> ponizej? Bylabym wdzieczna za wszelkie info...

urządzenie o nazwie Nieautoryzowany? Nie wiem

Waldek

1. Data: 2005-04-03 23:04:29

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:d2p0u8$n8n$00$6@news.t-online.com...

> urządzenie o nazwie Nieautoryzowany? Nie wiem

No to dalam plame :) Nie pomyslalam ze obrazek moga ogladac tylko zalogowani
uzytkownicy. Postaram sie wiec opisac o co mi chodzi gdyz wiecej zdjec
niestety nie udalo mi sie wyszperac. Chodzi mi o patelnie do wypieku ciastek
w ksztalcie lupinek orzeszkow. Patelnia ta przypomina wygladem nieco
dwustronna patelnie do wypieku nalesnikow czy wafli, swego czasu intensywnie
reklamowana w telezakupach. Roznia sie jedynie tym ze wewnatrz poszukiwanej
przeze mnie patelni na jednej polowce znajduja sie dolki, a na drugiej
odpowiednio dopasowane do nich gorki w ksztalcie lupiny orzecha wloskiego.
Po zamknieciu patelni, jedna czesc dociska do drugiej tworzac szczeline
przypominajaca polowke orzecha. W tej szczelinie smazy sie ciasto. Po
usmazeniu dwie polowki wypelnia sie masa i zlacza razem na ksztalt orzecha.
Ciastka te czyli efekt wykorzystania poszukiwanej przeze mnie patelni
wygladaja tak:

http://tinylink.com/?4KWGkIdAbn

Mam nadzieje ze w miare jasno to opisalam. Pozdrawiam i przepraszam za
zamieszanie. Magda

1. Data: 2005-04-03 23:07:42

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> [...]
> internecie urzadzenie przedstawione na zdjeciu do ktorego link podaje
> ponizej? Bylabym wdzieczna za wszelkie info...

Udalo mi sie jednak znalezc jeszcze jedno zdjatko podobnego urzadzonka.
Ksztalty wewnatrz moga byc rozne... Oto link:
http://tinylink.com/?Tqigevxk3i

Pzdr. Magda

1. Data: 2005-04-03 23:12:38

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Udalo mi sie jednak znalezc jeszcze jedno zdjatko podobnego
> urzadzonka.
> Ksztalty wewnatrz moga byc rozne... Oto link:

He, he... faktycznie "zdjątko"

Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ