gdzie kupić żeliwną patelnię

1. Data: 2004-11-18 10:09:48

Temat: gdzie kupić żeliwną patelnię
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Po niezliczonej ilości zniszczonych patelni teflonowych chciałabym
sobie kupić patelnię żeliwną. Tylko niestety nie wiem gdzie takową kupić. W
Warszawie można - to wiem ale to troche za daleko. Biore pod uwagę okolice
Bydgoszczy, Torunia i Gdańska. Może ktoś będzie miał namiary na sklepy z
patelniami żeliwnymi w tych okolicach. Pozdrawiam. Żenia

1. Data: 2004-11-18 10:41:47

Temat: Re: gdzie kupić żeliwną patelnię
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Bydgoszczy, Torunia i Gdańska. Może ktoś będzie miał namiary na sklepy z
> patelniami żeliwnymi w tych okolicach. Pozdrawiam. Żenia

To ja się podłączę do pytania ale mi chodzi o Łódź.

--
Artur Nowacki
a...@l...home.pl

1. Data: 2004-11-18 12:44:14

Temat: Re: gdzie kupić żeliwną patelni
Od: "Andrzej Podraza" <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze tu
http://www.castmarket.pl/

Pozdrawiam
Andrzej Podraza

1. Data: 2004-11-18 13:10:30

Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Żenia" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bydgoszczy, Torunia i Gdańska. Może ktoś będzie miał namiary na sklepy z
> patelniami żeliwnymi w tych okolicach. Pozdrawiam. Żenia

Ja kupilam tu http://www.bestmarket.pl/
Jestem bardzo zodowolona :-)

Sylwia

1. Data: 2004-11-18 13:41:43

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Żenia" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Po niezliczonej ilości zniszczonych patelni teflonowych
chciałabym
[...]

A masz dużo siły?
To wazy przeciętnie ok. 2 kg.
Moja żona NIE chciała takiej.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-18 13:47:11

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bydgoszczy, Torunia i Gdańska. Może ktoś będzie miał namiary na sklepy
> patelniami żeliwnymi w tych okolicach. Pozdrawiam. Żenia

Tu chyba najtaniej:
http://tinylink.com/?pqHvPvgwNS
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-18 14:15:02

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Po niezliczonej ilości zniszczonych patelni teflonowych chciałabym
> sobie kupić patelnię żeliwną. Tylko niestety nie wiem gdzie takową kupić.
> Warszawie można - to wiem ale to troche za daleko.

A gdzie można w Warszawie?

1. Data: 2004-11-18 14:19:59

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn"
<k...@b...gazeta.pl>
> A gdzie można w Warszawie?

W prawie każdym molochu.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-18 14:28:13

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W prawie każdym molochu.

A to się nie zrozumieliśmy :)
Mi chodziło o taką prawdziwą, od Cygana.

1. Data: 2004-11-18 14:58:06

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn"
<k...@b...gazeta.pl>
> A to się nie zrozumieliśmy :)
> Mi chodziło o taką prawdziwą, od Cygana.

Cyganów już nie ma a Romowie handlują pod stadionem towarem kupionym w
AGD.
Naprawdę.
Prawdziwa dobra byłaby z miedzi i ocynkowana. A takie to tylko na targu
staroci.
Tylko uważaj na ocynk, musi błyszczeć i wyglądać jak świeżo zmrożony.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

prekomurska gibanica