gdzie kupię amura?

21. Data: 2006-07-31 16:42:46

Temat: Re: gdzie kupie amura? (OT)
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a):

> Dalej? To nieuleczalne!
> Zapraszam, ale nie teraz, bo prawie wszystko odpoczywa pod drzewami w
> ogrodzie. Dam znać, jak poznoszę do środka. Może jak zobaczy do czego to
> może doprowadzić, to się wystraszy ;-).

Mario, a Ty wyprowadzasz je na spacer chwilowo, czy siedzą sobie tam
dłużej? Ja ostatnio wróciłam z 4 nowymi zdobyczami z OBI i tez chetnie,
bym je powietrzyła. Na razie tylko mam odwagę Cymbidium trzymac na zewnatrz

--

Gosia

22. Data: 2006-07-31 17:32:03

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dłużej? Ja ostatnio wróciłam z 4 nowymi zdobyczami z OBI i tez chetnie,
> bym je powietrzyła. Na razie tylko mam odwagę Cymbidium trzymac na

Wynoszę na całe lato wszystkie poza bardzo wrażliwymi i takimi, na których
mi zależy w sposób szczególny (czytaj : bardzo rzadkie i trudne do
zdobycia). Nie wynoszę też niczego z rodzaju Phalaenopsis. Miejsce do
letniego wypoczynku musi być zabezpieczone przed słońcem, nadmiarem deszczu
i szkodnikami :-), czyli najlepiej w cieniu drzew, ale odradzam stawianie na
ziemi.
Wracają do oranżerii kiedy noce stają się zbyt chłodne, ale Cymbidium i
niektóre Dendrobium mogą (a nawet powinny) pozostać tam dłużej.

Z pozdrowieniami, Maria

23. Data: 2006-07-31 17:45:52

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a):

> Wracają do oranżerii kiedy noce stają się zbyt chłodne, ale Cymbidium i
> niektóre Dendrobium mogą (a nawet powinny) pozostać tam dłużej.

Marto, a mogłabym wysłac Ci zdjęcia , moich zdobyczy? Wiem, ze 2 to
dendrobium, ale pozostałych za diabła ne mogę zidentyfikowac;-(

--

Gosia

24. Data: 2006-08-01 11:35:15

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marto, a mogłabym wysłac Ci zdjęcia , moich zdobyczy? Wiem, ze 2 to
> dendrobium, ale pozostałych za diabła ne mogę zidentyfikowac;-(

Do Marty to nie wiem, ale do mnie to możesz przysłać ;-)

Z pozdrowieniami, Maria

25. Data: 2006-08-01 19:36:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Aug 2006 13:35:15 +0200, Maria Maciąg napisał(a):

> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Do Marty to nie wiem, ale do mnie to możesz przysłać ;-)

Nie ma problemu, wprawdzie storczyków nie uprawiam, ale zdjęcia oglądać
lubię;)))

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

26. Data: 2006-08-01 19:50:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> Nie ma problemu, wprawdzie storczyków nie uprawiam, ale zdjęcia oglądać
> lubię;)))

Eee, upał i temperatura mi zaszkodziły;-)Storczyki jednak cudne, fakt

--

Gosia

27. Data: 2006-08-01 19:51:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a):

> Do Marty to nie wiem, ale do mnie to możesz przysłać ;-)

Zgram z aparatu i zaraz wysyłam;-)

--

Gosia

28. Data: 2006-08-02 06:55:23

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgram z aparatu i zaraz wysyłam;-)

Wysłałam Ci odpowiedzi, ale Twoja poczta je odbija :-(.

Z pozdrowieniami, Maria

29. Data: 2006-08-02 07:14:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wysłałam Ci odpowiedzi, ale Twoja poczta je odbija :-(.
>
> Z pozdrowieniami, Maria
:)))))
to wina serwera
:)
mi tez wrocily wszystkie e-maile wysylane dzis
do kilku osob z kontami na op.pl
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

30. Data: 2006-08-03 09:26:12

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a):

> Wysłałam Ci odpowiedzi, ale Twoja poczta je odbija :-(.

Poprosze jeszcze raz, adres to plitnikimię@op.pl, moze nie wyrzuciłas
"fiku" z adesu?

--

Gosia

Lobelia
Grusza williams
STOP what you’re doing - It doesn’t work! YXH8
prośba o identyfikację
Jak hodować w mieszkaniu ?