gdzie kupię druty? Warszawa

1. Data: 2004-08-24 08:03:26

Temat: gdzie kupię druty? Warszawa
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje druty na żyłce ale nie takie zwykłe tylko barrrrrrrdzo długie. To
są dwa osobne druty, przedłużone żyłką na końcu z koralikiem. Może któraś
warszawianka zna pasmanterię gdzie takie coś kupię?
Pozdrawiam
Honorata

1. Data: 2004-08-25 21:10:53

Temat: Re: gdzie kupię druty? Warszawa
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzeba matką wynalazku!
Problem rozwiązałam następująco:
pożyczyłam od sąsiadki drugą parę klasycznych drutów z żyłką
na końcu każdej pary grutów nabiłam korek od wina
i mam dłłłłłłłłłłłuuuuuudie druty z żyłką!
pozdrawiam

1. Data: 2004-08-25 21:14:57

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorato,
ciekawość mnie zżera, do czego Ci takie długaśnie druty potrzebne????

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-08-25 21:25:24

Od: "Honorata" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już Ci opowiadam:
Moja przyjaciółka w grudniu urodzi dzidziusia. Obiecałam że zrobię dla niego
kocyk. Kocyk ma się ku końcowi. Trzeba go będzie wykończyć tzn zrobić plisę
dookoła. To będzie 162 oczka x 2+ 235 rzędów x 2 da to ogromną liczbę oczek.
Na tradycyjnych drutach nie da się tego zrobić. W przepisie na kocyk każą to
zrobić ciurkiem.
Pozdrawiam
Honorata

1. Data: 2004-08-26 08:05:40

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha, rozumiem!
Myślę, że będę wyrazicielką wielu czytających tę grupę, gdy napiszę, że
chcemy ten kocyk zobaczyć :-)))
Robilam kiedyś sweter z jednego kawałka tylko z dziurą na głowę. Pamiętam
jak mi się ciężko robiło w miejscu, gdzie były na drutach dwa rękawy na
długość i cała szerokość przodu i tyłu. Dlatego życzę Ci dużo sił do
machania tymi druciskami :-)))
Pa!

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-08-26 11:59:51

Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Honorata
>
> gdybyś jednak chciała takie prawdziwe to zapraszam do pasji- mamy takie druty
firmy pony w następujących rozmiarach-2mm-4.5mm. pozdrawiam z klimatyzowanego
blue city. idunia

1. Data: 2004-08-26 12:04:29

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorata wrote:

> [...]
> Na tradycyjnych drutach nie da się tego zrobić. W przepisie na kocyk każą to

Hehe, ja bym dala spokoj z drutami i wykonczyla szydelkiem ;) ale ja len
jestem...

Th.

1. Data: 2004-08-26 18:25:18

Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szydełko nie wchodzi w grę gdyż nie umiem sprawne się tym narzędziem
posługiwać (niestety)
Honorata

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hehe, ja bym dala spokoj z drutami i wykonczyla szydelkiem ;) ale ja len
> jestem...
>
> Th.

Prośba - prościutkie wzory haftu krzyżykowego dla dzieci i nastolatek
Powyjazdowo frywolitkowo ;)
kaaan???
szukam pieska
FAQ- nowości