gdzie kurs frywolitek na serwerku?

1. Data: 2002-05-28 12:47:12

Temat: gdzie kurs frywolitek na serwerku?
Od: <b...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!

I moim marzeniem jest nauczyc sie frywolitkowac :-) Ale nijak nie moge znalezc
zdjec Maciachowej na serwerku :-( Pomocy! Pod nauka sa tylko szydelko i druty.

A tak BTW, jakie nici powinnam kupic do nauki frywolitek? Wybieram sie dzis do
pasmanterii i chcialabym wiedziec czego szukac. Ciekawe, czy dostane czolenko.

Pozdrowka dla wszystkich

Bebetka, Poznan.

1. Data: 2002-05-28 15:19:49

Temat: Re: gdzie kurs frywolitek na serwerku?
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@r...man.poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzis do
> pasmanterii i chcialabym wiedziec czego szukac. Ciekawe, czy dostane

W katalogu z 19 maja, a nici to pewnie kordonek albo atlasek, zalezy co
chcesz osiagnac, do nauki moze grubsze, czyli kordonek.

Elzbieta

1. Data: 2002-05-28 17:31:53

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad0781$bje$...@n...tpi.pl...

> W katalogu z 19 maja, a nici to pewnie kordonek albo atlasek, zalezy co
> chcesz osiagnac, do nauki moze grubsze, czyli kordonek.

A co to jest atlasek?

niedouczona Ilona

1. Data: 2002-05-28 19:44:44

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co to jest atlasek?

Hm, moze kiepsko wyszło bez polskiej czcionki:) atłasek - nici do
szydelkowania, a takze moze do haftu richelieu (tak sobie wyobrazam ):)),
ciensze od kordonka, ale tez chyba niekoniecznie - pewnie zalezy od grubosci
kordonka, w takich samych malych klebuszkach jak kordonek, na pewno
widzialas, ale nie przeczytalas nazwy:)

Elzbieta
PS. Znalazlam te Anne:)) Jeszcze chwila cierpliwosci:)

1. Data: 2002-05-29 05:11:58

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

| Hm, moze kiepsko wyszło bez polskiej czcionki:) atłasek - nici do
| szydelkowania, a takze moze do haftu richelieu (tak sobie wyobrazam ):)),

Haftowałam richelieu białym atłaskiem - wychodzi równiutko, bo gładki.

Pozdrawiam
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-05-29 05:43:19

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> pasmanterii i chcialabym wiedziec czego szukac. Ciekawe, czy dostane czolenko.

Beatko, czolenko jest na pewno w tej pasmanterii, o ktorej Ci mowilam podczas
spotkania po 11,50 zl (szkoda, ze niebieskie, bo nie lubie tego koloru i tylko
dlatego nie kupilam, moze znajde gdzies indziej w innym niz niebieski i rozowy
kolor :-)).

Pozdrawiam - Iwonka Elblag/Poznan

1. Data: 2002-05-29 19:56:04

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2002 17:19:49 +0200, "Elżbieta" <t...@w...pl>
napisał(a):

>W katalogu z 19 maja, a nici to pewnie kordonek albo atlasek, zalezy co
>chcesz osiagnac, do nauki moze grubsze, czyli kordonek.

Na fotkach na serwerze Mongi sa wlasnie najgrubsze nici jakie
znalazlam w domu :-)))) Szybko sie "dzieje"

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-06-04 06:31:30

Od: <b...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko
> dlatego nie kupilam, moze znajde gdzies indziej w innym niz niebieski i

Kochane,

dzieki Wam wszystkim za pomoc :-D

Czolenko dostalam (wlasnie niebieskie, bo ladnie odbija od kremowego kordonka),
i po 2 godzinach sleczenia nad kursem z Anny zlapalam podstawowe slupki, hurrra!
A teraz pedem na serwerek i moze zdjecia Maciachowej :-))) rozjasnia mi, co
dalej.
A w ogole, Dziewczynki, wybieram sie do Torunia na kurs frywolitkowania :-)))
Moze sie z ktoras spotkamy?

Pozdrowka serdeczne

Bebetka.

1. Data: 2002-06-04 17:02:10

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogole, Dziewczynki, wybieram sie do Torunia na kurs frywolitkowania
:-)))
> Moze sie z ktoras spotkamy?
>
> Pozdrowka serdeczne
>
> Bebetka.

Już drugi dzień sie usiłuje tam dodzwonić. Mam chyba jakiś niefart.
Przełączają, przełączają, a później się rozłącza. Nic to, jutro też bede
probowac.

sekutnica

Kwiaty na serwerze
haft gobelinowy