gdzie lepiej na medycynę ?

1. Data: 2002-10-21 18:57:14

Temat: gdzie lepiej na medycynę ?
Od: "Tygrys" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam takie pytanko do Was - szanowni Grupowicze!

otóż moja szwagierka po nowym roku zamierza zdawać na medycynę (chce być
BASTA chirurgiem)
i ma dylemat gdzie najlepiej zdawać ...
(kilka powodów - np. łatwiejsze poprawianie niezdanych przedmiotów, lepsza
atmosferta itp..)

mieszka w Częstochowie i zastanawia się nad:
- Zabrze
- Katowice
- Wrocław
- Łódź

proszę o podpowiedź

pozdrawiam

Tygrys

2. Data: 2002-10-22 13:19:39

Temat: Re: gdzie lepiej na medycynę ?
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tygrys" <t...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> otóż moja szwagierka po nowym roku zamierza zdawać na medycynę (chce być
> BASTA chirurgiem)

jak chce byc chirurgiem to lepiej na pl.sci.medycyna zapytaj ;) ale ja
polecam Wroclaw - przynajmniej pare lat temu bylo tam dosc fajnie i
ciekawie. to jesli chodzi o wydz lekarski oddz. stomatologii, natomiast
jezeli chcialaby sie tam wybrac na farmacje - stanowczo odradzam.

pozdrowienia

Adam

ps: a do chirurga baaaaardzo daleka droga, jakies w przyblizeniu 11-12
lat... oczywiscie o ile nie bedzie klopotow z miejscem na specjalizacje ;)

Adam

3. Data: 2002-10-22 18:49:21

Temat: Re: gdzie lepiej na medycynę ?pyt.własciwie do A.
Od: "o." <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> ciekawie. to jesli chodzi o wydz lekarski oddz. stomatologii, natomiast
> jezeli chcialaby sie tam wybrac na farmacje - stanowczo odradzam.

Czemu stanowczo odradzasz?

4. Data: 2002-10-23 14:32:24

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o." <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czemu stanowczo odradzasz?

z wlasnego doswiadczenia?

tzn nie tyle z wlasnego, co zony - dwa lata we wroclawiu to byl po prostu
maly koszmar - i nie mowie tu o ilosci materialu - to bylo planowane, ze
nauki bedzie duzo. mowie o podejsciu 80% aystentow do studentow: "a tak, pan
to umie, ale pan tego ne rozumie... nie zaliczam..." ja tez studowalem i
jakos bardzo rzadko zdazalo im sie ze bylismy traktowani na zajeciach jak
szmaty - a tam to bylo na porzadku dziennym...
po 2 latach zona przeniosla sie (nie, nie z powodu atmosfery - ze wzgledow
rodzinnych) na slask, a raczej do zaglebia (sosnowiec :), i trzeci rok razem
ze wszystkimi roznicami programowymi zaliczyla spiewajaco...

Adam

ps: oczywiscie przez ostatnie 7 lat moglo sie wszystko zmienic, mam nadzieje
ze na lepsze, ale jakos trudno mi w to uwierzyc...

a,s,

5. Data: 2002-10-23 18:25:22

Od: "o." <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "o." <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> dzieki za odpowiedz.jestem na ostatnim roku farmy we wrocku wlasnie i po
prostu bylam ciekawa co lub kto sprawil,ze tak negatywnie odnosisz sie do
pomyslu studiowania tutaj.nie mam porownania,bo znam tylko ta uczelnie,ale
mimo wszystko uwazam,ze wszedzie sa 'asystenci i mlotki' i w tej chwili
zaczynam traktowac te negatywne doswiadczenia jako wstep do prawdziwego zycia-
jesli wiesz co chce powiedziec.to tyle,pozdrowienia,tez dla zony.

6. Data: 2002-10-23 20:37:44

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zycia-
> jesli wiesz co chce powiedziec.to tyle,pozdrowienia,tez dla zony.

tak, tylko we wroclawiu jakis wysyp tych 'mlotkow' byl.. w kazdym razie
keidy zona byla na 1 roku, a raczej pod koniec pierwszego ('95) to pare
osob z piatego ten piaty, ostatni rok mialo powtarzac... troche dziwne...

Adam

7. Data: 2002-10-24 10:32:46

Od: "o." <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> Adam
>
> ......aaa chyba wiem o kogo mogloby chodzic.mam nadzieje,ze nie probujesz
dodac mi w ten sposob otuchy, tzn.wolalabym nie powtarzac 5 roku....

mannitol
rekala-wizytowki
WYZWANIE DLA ORĘDOWNICZEK HARMONETU
ANTYKONCEPCYJNE pigułki???