gdzie trzymacie przepisy?

1. Data: 2002-05-23 08:38:27

Temat: gdzie trzymacie przepisy?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj odlecialo mi dno szuflady, w ktorej przechowuje (jak relikwie
zreszta) grupowe przepisy. Skleilam toto budaprenem, ale nie wiem czy
wytrzyma nastepna porcje. W kompie trzymac przepisy niewygodnie, jak cos
robie nie bede latac co chwile do kompa, na wiszacych polkach mam ustawione
Kuchnie, Smaki i Aromaty i insze Moje Gotowania. Moze kto wpadl na lepszy
pomysl magazynowania grupowych skarbow? :-))

Asia, wlasnie drukujaca '17' Ani i ciasto z truskawkami

1. Data: 2002-05-23 08:42:24

Temat: Re: gdzie trzymacie przepisy?
Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <j...@p...gda.pl> napisał(a):

> [...]
> Kuchnie, Smaki i Aromaty i insze Moje Gotowania. Moze kto wpadl na lepszy
> pomysl magazynowania grupowych skarbow? :-))

Heja!
Jo trzymam w łepetynie...
Czasem mi siakiś wyskoczy... innen wskoczy...

pozdr,
nudny grzesio
ps. no i łocywiście na mniammniamie: www.mniammniam.pl

1. Data: 2002-05-23 08:42:30

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-23 08:42:35

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-23 08:43:09

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-23 08:53:29

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kuchnie, Smaki i Aromaty i insze Moje Gotowania. Moze kto wpadl na lepszy
> pomysl magazynowania grupowych skarbow? :-))

W KOMPUTERZE
Mapetka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-05-23 08:57:29

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jo trzymam w łepetynie...
> Czasem mi siakiś wyskoczy... innen wskoczy...

Ale pamięć o tym że posta już wysłałeś to Ci szybko wyskoczyła :))

Ja mam w segregatorze na półce..... ale większosć jak mi się spodoba to
zaraz zapisuję na kompie.... drukuję jak mnie akurat najdzie ochota żeby coś
zrobić i tak mam czasem w tym segregatorze po trzy takie same przepisy :))

Aga

1. Data: 2002-05-23 09:00:01

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Kuchnie, Smaki i Aromaty i insze Moje Gotowania. Moze kto wpadl na lepszy
>pomysl magazynowania grupowych skarbow? :-))

poki mialam dostep do drukarki, drukowalam, uzbierawszy spora kupke
sortowalam mniej-wiecej na zupy, miesa, salatki, desery i te de, jedna
porcje bindowalam, zbieralam nastepna i tak dalej. Teraz nie mam drukarki,
wiec zapamietuje i latam co chwile do kompa i drukarke z tej oto okazji
zamierzam sobie kupic.

Margola

1. Data: 2002-05-23 09:39:09

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kuchnie, Smaki i Aromaty i insze Moje Gotowania. Moze kto wpadl na lepszy
> pomysl magazynowania grupowych skarbow? :-))

google mi trzyma ;-)

Co do szuflady, to nie klej tego Butaprenem, to nie zelówka. Weź
porządny klej do drewna, np. Ponal, to ci się nie rozleci.

Waldek

1. Data: 2002-05-23 10:18:37

Temat: Re: gdzie trzymacie przepisy? OT
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec zapamietuje i latam co chwile do kompa i drukarke z tej oto okazji

sie nie meldujesz prywatnie. Doszła moja ostatnia emalia?

Waldek

wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące
Spagetti
Robiliśmy z kolegą sushi :)
Opakowana Ciocia wyjechala...
sos 1000wysp-szukam dobrego sposobu na...