gdzie usunąć blizny???

1. Data: 2003-07-05 15:46:52

Temat: gdzie usunąć blizny???
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam blizny paroletnie po cięciach żyletką, wygląda to okropnie bo jest
to dosc w widocznym miejscu. Chcialabym się tego pozbyc, zeby po
pierwsze nie przypominalo mi to tamtych czasow, a po drugie zeby moja
reka wreszcie wygladalam estetycznie. Dzownilam do paru klinik w W-wie,
ale jak narazie nic nie znalazlam, poniewaz przewaznie usuwaja spore
blizny o wiekszym obszarze. A moich blizn jest ilka podluznych i dlatego
mowia, ze takich blizn nie da sie zlikwidowac, bo wlasnie z duzych blizn
redukuja do tak malych. strasznie mi zalezy na ich usunieciu, gdyz
wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon,
adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac?
pozdrawiam
Stokrotka

2. Data: 2003-07-05 19:46:15

Temat: Re: gdzie usunąć blizny???
Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
news:be6r9g$oa6$1@atlantis.news.tpi.pl...> Mam blizny paroletnie po cięciach
> [...]
> wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon,
> adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac?

Dzwonilas moze do enel-medu?
Sa diablo drodzy, ale wiem, ze z powodzeniem robia takie czary. Mojej
kumpeli niejaki prof. Jethon usuwal niewielkie blizny pooperacyjne. Ze
swietnym skutkiem.

E.

3. Data: 2003-07-06 14:40:30

Temat: Re: gdzie usun&plusmn;&aelig; blizny???
Od: t...@...pl (wasaty) szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> [...]
> wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon,
> adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac?

no i w?a?nie... oczywi?cie tylko dobry chirurg plastyk móg?by tu pomóc,
ale prawd? rzek?szy, po jego dzia?aniu pozostan? zupe?nie podobne blizny,
tyle ?e ?wie?e... Chyba ze tzw. dermabrazj? usunie si? ca?y p?at naskórka
na tym obszarze, ale efekty nie s? zbyt ?liczne z estetycznego punktu
widzenia :(
pozdrowienia Zbyszek

--------------------------------------
Wyslano z serwisu FizjoNet. http://fizjo.pl

4. Data: 2003-07-06 21:10:16

Od: "bolo" <bolo@NOSPAM_.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon,
> adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac?

kilka tat temu slyszalem ze gdzies w arszawie (chyba) usuwaja blizny
traktujac je krysztalkami wodorotlenku glinu (czy to moze byc w
krysztalkach?) pod cisnieniem, ale gdzie nie mam pojecia

bolo

5. Data: 2003-07-06 23:25:42

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wasaty" <t...@...pl> napisal w wiadomosci

> no i właśnie... oczywiście tylko dobry chirurg plastyk mógłby tu pomóc,
> ale prawdę rzekłszy, po jego działaniu pozostaną zupełnie podobne blizny,
> tyle że świeże... Chyba ze tzw. dermabrazją usunie się cały płat naskórka
> na tym obszarze, ale efekty nie są zbyt śliczne z estetycznego punktu
> widzenia :(
> pozdrowienia Zbyszek

Kodowanie czlowieku ustaw, bo malo kto zrozumie cos z tekstu.

6. Data: 2003-07-07 15:33:51

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eva peron napisał:
> [...]
>

> E.
>
> dzieki, znalazłam strone enel-medu, ale nie chcieli mi podac ceny. Orientujesz sie
jaka sume zaplacila twoja kolezanka i jakiej wielkosci miala blizen??

pozdrawiam
stokrotka

7. Data: 2003-07-07 21:40:26

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> usuwaja blizny
> traktujac je krysztalkami wodorotlenku glinu (czy to moze byc w
> krysztalkach?) pod cisnieniem,

to wygląda na opis mikrodermabrazji (to popularny zabieg)

8. Data: 2003-07-08 09:01:06

Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orientujesz sie jaka sume zaplacila twoja kolezanka i jakiej wielkosci miala
blizen??

> pozdrawiam
> stokrotka

niestety bardziej nie umiem ci pomoc. to bylo jakies 2 lata temu, nie mam
kontaktu z ta kolezanka. ale byla zachwycona.
po prostu idz do nich na konsultacje, bedziesz miala konkrety. nikt
wirtualnie czy via telefon nie okresli czy twoje blizny nadaja sie do
usuniecia i ile bedzie to kosztowac.

powodzenia!
e.

9. Data: 2003-07-09 10:35:22

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny problem jak Ty, bylam jakies 3 lata w w Intramedzie(w ile dobrze
pamietam nazwę) w Warszawie. Mam blizny na całym przedramieniu i ramieniu.
Zaproponowali mi wycięcie niezłego kawała skóry, po operacji zostałaby mi
jedna, cienka, długa blizna - byłoby to i tak lepsze niż sznyty. Chociaz miałam
obawy jak oni zdołają naciągnąć mi pozostałą po wycięciu skórę. Dodatkowo
jeszcze przez 3 m-ce jakies opatrunki itd, a jak czegoś sie zaniedba to blizna
może narosnąc, lub rozejść sie....jednym słowem dla mnie nieciekawa
perspektywa. A Za takową operację zażyczyli sobie około 7 tys. PLN.
Podziękowałam im, ale chyba im na mnie zależało bo wydzwaniali do mnie jeszcze
przez 1,5 roku czy aby nie zmieniłam zdania. Nie zmnieniłam jakoś. W między
czasie byłam jeszcze w Zielonej Gorze u prywatnego chirurga plastycznego, za
taką samą operacje powiedział, że weźmie 1,5 - 2 tys. PLN. Proponował mi także
dermabrazję - czyli jest to najprościej mówiąc zdzieranie skóry jakąś specjalną
maszyną, ale ponoć i tak głębsze blizny mogłyby być widoczne. Powiedział żebym
się dobrze zastanowiła bo i tak zawsze będzie jakis ślad, nie da się całkowicie
usunąć tych blizn. Słyszałam też że w zachodnich klinikach mają już takie
lasery, które mogą usuwac takie stare blizny, ale szczerze mówiąc nie wiem czy
to prawda, nie sprawdzałam tego.
Na razie pogodziłam się z tym i mimo upałów siedzę w pracy w długim rękawie,
przez kilka lat urywam to jak moge... :(
Rozumiem Cie doskonale juz ponad 10 lat płacę za swoją głupote wysoka cene,
jesli chcesz to moge dac Ci namiary na lekarzy u których bylam, bo gdzies chyba
mam jeszcze te adresy

pozdrawiam

Jolka

Ostrogi piętowate