gdzie załatwić maturę ???

1. Data: 2001-12-27 15:36:50

Temat: Re: gdzie załatwić maturę ???
Od: "olo" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:a0fd1u$puo$1@news.supermedia.pl...
[...]
> i ile może to kosztować
Widzę że chyba chcesz zostać prezydentem zaniedługo :(. Ile może kosztować,
to znajdziesz w jakimś kodeksie. Chyba w karnym piszą o łapówkach a o
oszustwach to chyba we wszystkich.

niepozdrawiam

olo

1. Data: 2001-12-27 16:02:17

Temat: gdzie załatwić maturę ???
Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy można gdzieś załatwić dojście do Matury , tak aby pójść na egzamin i
reszta była załatwiona , tzn. bez żadnej wiedzy !!! ???? i ile może to
kosztować

Proszę o info na skrzynkę e-mail,

dzięki za ewentualne podpowiedzi
pozdrawiam,
M.P.

1. Data: 2001-12-27 20:34:54

Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Załatwić podobno wszystko można, ale Ty podobno chciałbyś mieć maturę.
No to może trochę drobnego wysiłku intelektualnego. Nie pisz , że nie stać
Cię na to.... a kosztuje... trzeba trochę posiedzieć i powkuwać.
Pozdrawiam

1. Data: 2001-12-28 17:48:17

Od: "Bazyliszek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kosztować
>
>Nastepny ciolban wybiera droge przez zycie na skroty.
pozdrawiam Cie Tumanku marcinie
Ania

1. Data: 2001-12-30 16:43:32

Od: "-L-U-M-E-" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy można gdzieś załatwić dojście do Matury , tak aby pójść na egzamin i
> reszta była załatwiona , tzn. bez żadnej wiedzy !!! ???? i ile może to
> kosztować

Wedlug prawa bezpłatne!!!!
Można pójść spokojnie na egzamin po uprzednim włąąściwym przygotowaniu się.
Ja tak zrobiłem kilka lat temu i zadziałało.
Na polskim tylko 1 putanie,
na matematyce chyba 5
na ustnym polskim 3
na niemieckim 3