gedifra

1. Data: 2007-01-24 20:07:09

Temat: gedifra
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobitki jak sa robione te rekawy w tym sweterku ,bo przypadsly mi do gustu
http://www.gedifra.de/Highlights061/modell_861.htm
kasias

2. Data: 2007-01-24 20:16:32

Temat: Re: gedifra
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 21:07, kasia <k...@i...pl> wrote:
> kobitki jak sa robione te rekawy w tym sweterku ,bo przypadsly mi do
gustuhttp://www.gedifra.de/Highlights061/modell_861.
htm
> kasias

Nie jestem pewna na 100%, ale wydaje mi się, że są to tzw.
przeciągane oczka. Bardzo bardzo dawno temu zrobiłam takie rękawy do
swojej tuniki. Ciężko szło ale efekt niezapomniany!

3. Data: 2007-01-24 20:23:38

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik QBASKA napisał:

> [...]
> przeciągane oczka. Bardzo bardzo dawno temu zrobiłam takie rękawy do
> swojej tuniki. Ciężko szło ale efekt niezapomniany!

ale to na drutach czy na szydelku,bo ja tego nie potrafie rozszyfrowac
kasias

4. Data: 2007-01-24 21:02:40

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 21:23, kasia <k...@i...pl> wrote:

gustuhttp://www.gedifra.de/Highlights061/modell_861.
htm
>ale to na drutach czy na szydelku,bo ja tego nie potrafie rozszyfrowac
> kasias

Na drutach, jak amen w pacierzu - Mono

5. Data: 2007-01-24 21:39:02

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tu jest schemacik
http://voila.pl/r6ebr/index.php?get=1&f=1

6. Data: 2007-01-25 08:48:57

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu jest schemacik
> http://voila.pl/r6ebr/index.php?get=1&f=1

A czy ktoś to może przetłumaczyć :)
--
Dziunia
http://dziunia1.blox.pl/html/

7. Data: 2007-01-25 10:00:38

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jeszcze w języku rosyjskim.Może to Wam pomoże,bo z niemieckiego nie
bardzo są chetne do tłumaczenia.Nieraz to doświadczyłam.A może miałam pecha?

http://voila.pl/dn3ye/index.php?get=1&f=1

8. Data: 2007-01-25 10:01:05

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> A czy ktoś to może przetłumaczyć :)

To będzie wzór C:

Liczba oczek podzielna przez 4 + 2

1 rz: oczka prawe

2 rz: oczka lewe, przy czym przed przerobieniem każdego oczka owinąć prawy
drut włóczką 3 razy

3 rz: 1 o.brzeg., */4 oczka zdjąć bez przerabiania, spuszczając nawinięte na
drut narzuty /oczka wyciągną się/. Przełożyć te 4 oczka z powrotem na lwey
drut, skrzyżować /2 o.przełożyć na drut zapasowy przed robotą, 2 o. prawe,
oczka z druta zapasowego przerobic na prawo/*, 1 o.brzeg. Powtarzać od*do*

4 rz: przerabiać jak rząd 2

5 rz: 1 o.brzeg., 2 oczka przerobic na prawo, spuszczając narzuty /oczka się
wyciągną/,*4 o. zdjąć bez przerabiania spuszczając narzuty /oczka się
wyciągną/, przełożyć te 4 oczka z powrotem na lewy drut, skrzyżować /2 oczka
przełożyć na drucie zapasowym za robotą, 2 o.prawe, oczka z druta zapasowego
przerobić na prawo/*, 2 oczka przerobić na prawo, spuszczając narzuty /oczka
się wyciągną/, 1 o. brzegowe. Powtarzać od*do*

Dalej powtarzać rzędy od 2 do 5.

Ania

9. Data: 2007-01-25 10:02:17

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> mam jeszcze w języku rosyjskim.Może to Wam pomoże,bo z niemieckiego nie
> bardzo są chetne do tłumaczenia.Nieraz to doświadczyłam.A może miałam
pecha?

Chyba miałaś :-))))

Ania

10. Data: 2007-01-25 16:05:34

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki
--
Dziunia
http://dziunia1.blox.pl/html/

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:ep9v51$p5l$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> /oczka
> się wyciągną/, 1 o. brzegowe. Powtarzać od*do*

pranie motkow wloczki - probowal ktos? poradzcie prosze
(xxx) szukam schematow Josephine Wall
[szydelko] pomysl na wykorzystanie resztek wloczki:)
[szydelko] inspiracje....
(szydełko ) serwetki i pare inych rzeczy