gen 'prozacu' obniza libido

1. Data: 2004-02-13 19:42:17

Temat: gen 'prozacu' obniza libido
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naukowcy odkryli ze sklonnosc do depresji jest genetyczna. :)

Nic nowego, gdyby nie to ze odkryli rowniez przy okazji iz
doznania seksualne (libido) osob sklonnych do depresji sa
wyraznie intensywniejsze niz tych, ktorzy genetycznie zostali
wyposazeni w gen spelniajacy funkcje prozac-u.

Skadinad wiadomo, ze statystycznie zaledwie ok. 3% kobiet
ma 100% zdolnosc do przezywania orgazmow podczas zblizen
seksualnych, zas ok 20% nie zaznalo orgazmu.

Czy to oznaczaloby ze te 3% szczesciar seksualnych to kobiety
o silnych sklonnosciach do depresji?

Ciekawe co kobiety wybralyby gdyby mialy wybor: genetyczny
'prozac' czy 100%-we orgazmy? :)

Jak dotad wsrod naukowcow istnieje obawa ze jednego z drugim
polaczyc sie niestety nie daje. ;)

Tyle zdumiewajacych wiesci ze swiata Discovery. :)

Czarek

1. Data: 2004-02-14 14:03:01

Temat: Re: gen 'prozacu' obniza libido
Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet <c...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c0j9ae$kd0$...@n...onet.pl...
: Naukowcy odkryli ze sklonnosc do depresji jest genetyczna. :)
:
[...]

No prosze, od dzis szukam dziewczyny z depresja :))))))))

1. Data: 2004-02-14 14:37:40

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <c0j9ae$kd0$1@news.onet.pl> :

> [...]
> wyraznie intensywniejsze niz tych, ktorzy genetycznie zostali
> wyposazeni w gen spelniajacy funkcje prozac-u.

To może czepnę się szczegółów - gen znaleziono, czy domniemywa się
podłoże genetyczne z racji występowania depresji w rodzinie? Tak z
ciekawości pytam, bo depresja jest zespołem objawowym i trudno ją do
dzisiaj zdefiniować jednym objawem [nie wspominając o depresji
maskowanej], więc trudno winić jeden gen - raczej konstytucja [typ
osobowości] i predyspozycje psychiczne są dziedziczone, a wraz z nimi
wieksze prawdopodobieństwo zachorowalności.

> Skadinad wiadomo, ze statystycznie zaledwie ok. 3% kobiet
> ma 100% zdolnosc do przezywania orgazmow podczas zblizen
> seksualnych, zas ok 20% nie zaznalo orgazmu.

Niedługo faceci nie będą musieli się wcale wysilać, bo Nauka udowodni,
że kobieta nie jest w stanie w ogóle przeżywać orgazmu. ;) Tak z
ciekawości - jak rozumiem zdefiniowany 100% orgazm, to krzyki i
zaburzenia równowagi po? Ja tam jestem pozytywnie nastawiony do kobiet -
wszystko da się zrobić, czasami może trzeba wcześniej rozluźnić
[rozstresować] masażem i nawet otrzymasz czysty 100% orgazm piersiowy,
co do którego zdanie wśród seksuologów jest niepewne. ;)

> Czy to oznaczaloby ze te 3% szczesciar seksualnych to kobiety
> o silnych sklonnosciach do depresji?

Które nigdy nie zaznają tego orgazmu, bo ich konstytucja psychiczna
powoduje, że seks jest związany u nich z problemami emocjonalnymi. ;)

> Tyle zdumiewajacych wiesci ze swiata Discovery. :)

Skoro jakiś pan prof. albo dr robili badania za kasę, to i jakieś
"oszałamiające" wyniki musieli podać - nie martw nic CeBe - teraz każda
kobieta ma "depresję" - wystarczy katar lub chandra. ;)

Flyer

1. Data: 2004-02-14 14:58:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer:
> ... gen znaleziono, czy domniemywa się podłoże genetyczne

Masz racje, scisle nie wyroznia sie jako takiego genu depresji,
ale przyjmuje sie, ze depresja jest uwarunkowana genetycznie
(prawdopodobnie poprzez pewna kombinacje genow).

> ... jak rozumiem zdefiniowany 100% orgazm, to krzyki
> i zaburzenia równowagi po?

Taaa... albo nawet w trakcie. ;)

> Które nigdy nie zaznają tego orgazmu, bo ich konstytucja
> psychiczna powoduje, że seks jest związany u nich
> z problemami emocjonalnymi. ;)

No wlasnie tu sie chyba mylisz. :)
Z badan wynika ze latwosc z jaka kobiety ze sklonnosciami
do depresji czerpia przyjemnosc z seksu moglaby Cie zadziwic. ;)
Ich libido jest przy tym wyzsze niz kobiet nie podatnych na
depresje.

> Skoro jakiś pan prof. albo dr robili badania za kasę, to i jakieś
> "oszałamiające" wyniki musieli podać - nie martw nic CeBe -
> teraz każda kobieta ma "depresję" - wystarczy katar lub chandra. ;)

Spoko, ja sie tym nie martwie. :)

Czarek

1. Data: 2004-02-14 15:00:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arystokrates:
> No prosze, od dzis szukam dziewczyny z depresja :))))))))

No wlasnie, ciekawe co wola faceci: kobiete swietna w lozku,
czy raczej jednak bardziej 'normalna'... i pewnie przy tym
bardziej samodzielna jednostke. :)))

Ja na stala partnerke wole taka bez depresji. ;)

Czarek

1. Data: 2004-02-15 13:48:27

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <c0ld6j$ek9$1@news.onet.pl> :

> [...]
> czy raczej jednak bardziej 'normalna'... i pewnie przy tym
> bardziej samodzielna jednostke. :)))
>
> Ja na stala partnerke wole taka bez depresji. ;)

Już Ci nie odpowiadałem pod odpowiednim postem, ale tutaj - lepsze "tło"
- kobieta "nienormalna" nienormalna jest też w łóżku - stąd moja obawa,
że nie dane im jest poznać w pełni "plusów" depresji. ;)

Flyer

1. Data: 2004-02-15 14:38:41

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał:
> (..) latwosc z jaka kobiety ze sklonnosciami
> do depresji czerpia przyjemnosc z seksu moglaby Cie zadziwic. ;)
> Ich libido jest przy tym wyzsze niz kobiet nie podatnych na
> depresje.

Tja... Rozumiem, ze twoja zona nie wie co to depresja ;)

Joanna

1. Data: 2004-02-15 16:00:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer:
> ... kobieta "nienormalna" nienormalna jest też w łóżku - stąd
> moja obawa, że nie dane im jest poznać w pełni "plusów"
> depresji. ;)

Ale to nie musi byc od razu depresja. Moze byc sama sklonnosc. :)

Zreszta zapytaj pzl-a, evci albo melisy czy Twoje obawy sa w ich
wypadku sluszne.
W razie czego obstawialbym, ze nie. ;D

Czarek

PRZESYŁKA WALENTYNKOWA