gęsi pipek

1. Data: 2003-02-22 09:21:13

Temat: gęsi pipek
Od: "AnnaMaria" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
jestem tu pierwszy raz i nie wiem czy ten temat nie był już poruszany,ale
przepraszam nie mam czasu wszystkiego przeglądać.PILNIE potrzebuję przepisu
na gęsi pipek w sosie.Jeżeli ktoś go zna bardzo proszę o podanie
Jest to dla mnie niezmiernie ważne
pozdrawiam
AMC

1. Data: 2003-02-22 09:54:53

Temat: Re: gęsi pipek
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaMaria wrote:
> [...]
> przepraszam nie mam czasu wszystkiego przeglądać.PILNIE potrzebuję przepisu
> na gęsi pipek w sosie.Jeżeli ktoś go zna bardzo proszę o podanie

Co to jest gęsi pipek? Pierwszy raz jak to czytalam bylam swiecie
przekonana ze chodzi o gęsią pipkę ale czytając drugi raz juz dojrzalam
ze chodzi o pipek ;)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl j...@w...net.pl \
/ http://walkie.cegla.art.pl http://lubie.to.pl \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-22 10:51:09

Od: "AnnaMaria" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

To nie to co myślisz. To po prostu gęsi żółądzek z sosem. Głównie chodzi o
dokładny przepis na sos do niego bo jak gotuje się żołądek to wiem
pozdro
AMC

1. Data: 2003-02-22 13:27:17

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaMaria wrote:
> [...]
>

> To nie to co myślisz. To po prostu gęsi żółądzek z sosem. Głównie chodzi o
> dokładny przepis na sos do niego bo jak gotuje się żołądek to wiem

O ja ...czemu nazywasz zoladek pipkiem? ;-)

1. Data: 2003-02-22 13:30:32

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ja ...czemu nazywasz zoladek pipkiem? ;-)

Pewnie z tego samego wzgledu, z ktorego Ty dwor (odmieniajac - wyjsc na
dwor, na zewnatrz) nazywasz polem. Co kraj/obszar to obyczaj :)

Marta

1. Data: 2003-02-22 13:36:23

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska wrote:
> [...]
>

> Pewnie z tego samego wzgledu, z ktorego Ty dwor (odmieniajac - wyjsc na
> dwor, na zewnatrz) nazywasz polem. Co kraj/obszar to obyczaj :)

Oj ale tu jest sie w stanie domyslec. Uwierz Marta ze zaraz po obudzeniu
przyczlapalam do kompa i postanowilam poczytac grupe. Pierwszy post byl
o pipku :-) Na prawde w zyciu nie domyslilabym sie ze pipek to zoladek.

1. Data: 2003-02-22 13:45:25

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj ale tu jest sie w stanie domyslec. Uwierz Marta ze zaraz po obudzeniu
> przyczlapalam do kompa i postanowilam poczytac grupe. Pierwszy post byl
> o pipku :-) Na prawde w zyciu nie domyslilabym sie ze pipek to zoladek.

Ja tez nie wiedzialam co to pipek, ale domyslilam sie ze nie chodzi o to..
o co Tobie chodzilo :)
A szczerze, to jak pierwszy raz uslyszalam od Ciebie ze idziesz na pole, a
nie wiedzialam gdzie mieszkacie, myslalam ze macie za domem jakies pole. Bo
ani w mojej rodzinie, ani wsrod znajomych nikt nie nazywa dworu polem (no..
nie nazywal)
:))
a pipek no... kojarzy sie z pepkiem, a jak pepek, to brzuch, a jak brzuch
to zoladek ;))))

Marta

1. Data: 2003-02-22 14:44:50

Od: "IDA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaria" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> .PILNIE potrzebuję przepisu
> na gęsi pipek w sosie.Jeżeli ktoś go zna bardzo proszę o podanie
Moze to pomoze:
http://www.geocities.com/abrasza/pl/potrawy.htm

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2003-02-22 15:36:27

Od: "AnnaMaria" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję wszystkim uczestniczkom dyskusji a w szczególności Idzie za
uratowanie mojego honoru "kucharskiego".
pozdrawiam
AMC

1. Data: 2003-02-22 20:43:46

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ani w mojej rodzinie, ani wsrod znajomych nikt nie nazywa dworu polem
(no..
> nie nazywal)

U nas na Podkarpaciu dwór to pałac, a pole to miejsce, gdzie nie stoją
budynki :-). A najbardziej nas razi, jak ktoś powie : będę na dworzu (chodzi
mi o końcówkę -u).
;-)
Pozdrowienia
Dorota

coś słodkiego
KASZA GRYCZANA ZAPIEKANA Z BIAŁYM SEREM [P]
Fronty do kuchni
Re: Muszę się pochwalić ;-)
Re: Tortilla