getboty - cala masa

1. Data: 2006-03-29 09:16:50

Temat: getboty - cala masa
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

przy okazji powtarzam link, ktory juz tu kiedys byl
http://show.7ya.ru/private.aspx?login=chinese&RubrID
=98406
jest tych getbotow cala masa :)
Justyna

2. Data: 2006-03-29 10:18:58

Temat: Re: getboty - cala masa
Od: "PAT" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości

> jest tych getbotow cala masa :)

a jak sie je pobiera??
PAT

3. Data: 2006-03-29 11:03:51

Od: "Agnieszka" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, proszę oświećcie mnie jak to działa, bo wielokrotnie kusicie
kopalniami wzorów
a ja zupełnie się w tym nie rozeznaję :(. Czy trzeba coś zainstalować??

Z góry dziękuję za cierpliwość
Aga

4. Data: 2006-03-29 11:26:17

Od: "lyche" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> No właśnie, proszę oświećcie mnie jak to działa, bo wielokrotnie kusicie
> kopalniami wzorów
> a ja zupełnie się w tym nie rozeznaję :(. Czy trzeba coś zainstalować??

Do ściągania tych wszystkich plików potrzebny jest program Getbot
np. ze strony: http://programy.57.pl/program,6.php
Dzięki temu nie musisz kopiować po jednym pliku i zapisywać go na
dysku, tylko wrzucasz wszystkie podane adresy a program sam je ściąga
na dysk.
Oszczędność czasu ogromna - w tym czasie możesz przeglądać inne
strony z ciekawymi wzorami :D
Olga

5. Data: 2006-03-29 11:27:44

Od: "lyche" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-03-29 12:41:31

Od: "Agnieszka" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki!
Jakie to proste.... a tu człowiek tyle dni na kopiowaniu obrazów już
stracił, eh....
Całe życie trzeba się uczyć.

Jeszcze raz bardzo ci dziękuje za wyjaśnienie :)
Pozdrawiam
Aga
gg: 9092135

Poszukiwany, poszukiwana... ;)