giełda w Łodzi

1. Data: 2002-05-24 13:26:40

Temat: giełda w Łodzi
Od: "darek mak" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
jestem szczęśliwym posiadaczem oczka wodnego i chciałbym kupić trochę nowych
rybek do niego. Słyszałem , że w Łodzi jest giełda zoologiczna. Czy ktoś zna
jej adres i czas jej działania?. Jake ryby tam można kupić?

2. Data: 2002-05-24 14:14:54

Temat: Re: giełda w Łodzi
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Giełda kwiatów przy Matce Polce raz na tydzień, w niedzielę chyba, zamienia
się w giełdę zoologiczną. Wstęp tylko za okazaniem regonu, chyba, zeby cos
sie zmienilo. W Konstantynowie Lodzki jest gosc, ktory ma hodowle ryb do
oczek wodnych. Rozwiesza ogloszenia na drzewach i slupach, w tym tez w
Lodzi. Na takiem slupie niedaleko mnie wisiala kiedys taka kartka. Jak bede
wieczorem tam przejezdzal, to sprawdze czy jest i podam namiar. W kazdym
razie gosc cieszy sie dobra slawa.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2002-05-24 16:52:18

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Giełda kwiatów przy Matce Polce raz na tydzień, w niedzielę chyba,
zamienia
> się w giełdę zoologiczną. Wstęp tylko za okazaniem regonu, chyba, zeby cos
> sie zmienilo.

Wszystko się zgadza tylko ,że to czwartki ;-))
Wstęp za okazaniem przepustki ,którą można wyrobić przedstawiając ksero
pozwolenia na działalność gospodarczą w branży !!!!

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

4. Data: 2002-05-25 11:16:09

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ogloszenie z mojego slupa zniknelo i niestety nie jestem w stanie zdobyc
namiarow.

5. Data: 2002-05-29 10:10:08

Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz na Zlotnie, na samej kranicowce autobusowej (Huta jagodnica),
spytaj o pana Ziarko i jego firme. Gosc ma hurtownie roznych rybek,
przepiekne.
Handluje tez na gieldzie, zdaje sie w czwartek. Jego firma nazywa sie
"Ziarko"
Nic wiecej nie wiem.
pozdr.
Lusia

siatki ogrodzeniowej poszukuje - Szczecin
sosenka
Cieniolubne rośliny doniczkowe?
brzoskwinia
Altany ogrodowe