... gierka powiadacie ...

1. Data: 2004-02-26 11:25:08

Temat: ... gierka powiadacie ...
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też wymyśliłem gierkę :) Może będzie ciekawie, tym bardziej, że
pojawiają się głosy o nudzie ziejącej z czeluści psp :) Otóż plan jest taki.
Start wyznaczamy na jutro. Przez cały jutrzejszy dzień, każdy kto będzie bra
udział w gierce, ma za zadanie pisać posty i odpisywać na zasadzie
całkowitego przeciwieństwa/zaprzeczenia siebie. A więc ci mądrzy udają
idiotów, idioci udają mądrych, spokojni robią się agresywni, wierzący
udowadniają nieistnienie Boga, niewierzący prowadzą świętą inkwizycję ...
itd. :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S. Chciałbym zobaczyć mizdrzącego się JeT-a w poscie naszpikowanym
cytatami z Benny Hilla :))

1. Data: 2004-02-26 11:30:05

Temat: Re: ... gierka powiadacie ...
Od: "natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:c1kl21$2qeq$1@mamut.aster.pl...
> [...]
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
>
> P.S. Chciałbym zobaczyć mizdrzącego się JeT-a w poscie naszpikowanym

To jeszcze rozdaj role, bo tu są sami mądrzy :)

pozdrawiam
Natek

1. Data: 2004-02-26 11:30:45

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

Gratuluje pomysłu,
oby tylko coś sie ruszyło,
bo zaczynam wątpić :-))

> P.S. Chciałbym zobaczyć mizdrzącego się JeT-a w poscie naszpikowanym
> cytatami z Benny Hilla :))

A ja bym chciała zobaczyć
Czarka w roli przesympatycznego
mężczyzny prawiącego komplementy

Edyta
Ps: Ale będzie zabawa :-))

1. Data: 2004-02-26 11:35:32

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> P.S. Chciałbym zobaczyć mizdrzącego się JeT-a w poscie naszpikowanym
> cytatami z Benny Hilla :))

A ja chętnie poczytam wszystkich, bez wyjątku, w prawdziwych rolach, bez
ubranek i maseczek wdziewanych na potrzeby PSP ; -)
To dopiero będzie realistyczno-dołujące przedstawienie :-)

V-V

1. Data: 2004-02-26 11:48:40

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> To jeszcze rozdaj role, bo tu są sami mądrzy :)

Jak to kiedyś powiedział Kuba Wojewódzki w Idolu (hehe ostawcie na razie tą
czarownicę) - każde jaja muszą mieć drugie dno. Zauważ, że w tej sytuacji
udawanie największego głupka, prowadzi w prostej lini do przyznania sobie
wysokiej samooceny "najmądrzejszego misia na świecie". W tym momencie
przestaje to być zabawne, a robi się problem - kogo pokazać, by nie wyjść na
rzeczywistego durnia. Jest ktos odwazny do podjęcia takiego wyzwania ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-02-26 11:50:02

Od: "natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:c1kmda$2rev$1@mamut.aster.pl...

> [...]
wyjść na
> rzeczywistego durnia. Jest ktos odwazny do podjęcia takiego wyzwania

Czarno to widzę...

Pozdrawiam
N.

1. Data: 2004-02-26 11:51:05

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
/.../
> A ja chętnie poczytam wszystkich, bez wyjątku, w prawdziwych rolach, bez
> ubranek i maseczek wdziewanych na potrzeby PSP ; -)
> To dopiero będzie realistyczno-dołujące przedstawienie :-)

Nie będzie. Dlaczego?
Bo ci którzy Cię interesują, mają maseczki zrośnięte z twarzami i nidy nie
zdecydują się na ich zrywanie.

E.

1. Data: 2004-02-26 11:53:17

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czarno to widzę...

Ja też, ale może jutro zobacze to jasno :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-02-26 12:01:46

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:c1kmor$2rou$1@mamut.aster.pl> rzekła paszcza
<Przemysław Dębski>:

> Ja też, ale może jutro zobacze to jasno :)

ja proponujem ankietem ;)))

--
By się podobać, musisz pozwolić, by ludzie, którzy wiedzą mniej od ciebie,
objaśniali ci rzeczy, o których wiesz więcej od nich

1. Data: 2004-02-26 12:05:15

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:c1kn53$2npc$2@news2.ipartners.pl...