glebogryzarka KUPIC NIE KUPIC oto jest pytanie

1. Data: 2003-03-24 19:46:43

Temat: glebogryzarka KUPIC NIE KUPIC oto jest pytanie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

doradzcie mi prosze
na ile dobry jest pomysl zakupu ponizszej glebogryzarki :

"Glebogryzarka AL-KO Farmer MH 5001 R wyposażona w czteroramienne noże
pozwala spulchniać ziemię na głębokości od 15 do 20 cm. Szerokość pracy
wynosi 50 cm. Przednie koło pozwala szybko, małym nakładem siły
transportować glebogryzarkę. Dane:silnik- Tecna 4 suwowy ,moc 3,7 kW (5,0
KM) 3600 obr./min ,Szerokość pracy 50 cm , Noże 4 O 30 cm ,bieg do przodu
1,bieg do tyłu 1, Glebogryzarka jest nowa :rok produkcji 2002 "
:)
cena jej 1100
ale kupujemy na spolke w trojke
:)
bardzo licze na Wasze uwagi
na ile sprawdza sie w praktyce tego rodzaju sprzet
?
ja zasadniczo mam u siebie gline
ale mam juz nawieziony humus ktorym ja przykryje
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2003-03-24 20:01:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> doradzcie mi prosze
> na ile dobry jest pomysl zakupu ponizszej glebogryzarki :
[bla, bla, bla]

No więc tak -- biegu wstecz nie wykorzystuję, dużo prościej pociągnąć
niż jakieś wajchy przyciskać :-). Szerokość noży -- im szerzej, tyl
lepiej/szybciej. 5.5 konia w zupełności wystarczy. Te 3600 obrotów/min
to jak się domyślam obroty silnika, po przełożeniu na noże to będzie
jakie 60-120 obr/min -- w przeciwnym wypadku nie nadążyłbyś za nią
biec :)

> na ile sprawdza sie w praktyce tego rodzaju sprzet

Sprawdza się. Ja do swojej w tym roku zamierzam dokupić pług i dorobić
koła zamiast zębów...

Pozdrawiam,
Grzesiek, który dzisiaj odpalił glebogryzarkę po raz pierwszy w tym roku...
--
Mówiąc: Ma wado, się nie pleń!
Wyjechał pewien na step leń.

3. Data: 2003-03-24 20:43:38

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00d101c2f213$d37a4020$14484cd5@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):
> doradzcie mi prosze
> na ile dobry jest pomysl zakupu ponizszej glebogryzarki :

Hejka. Pomysł zakupu glebogryzarki jast b. dobry. To są świetne maszyny,
pod warunkiem, że dobrej firmy. Zastępują pług, kultywator i bronę. Trzy w
jednym :-)
Pozdrawiam ciepło Ja...cki
PS. Szpadel do lamusa :-)

4. Data: 2003-03-24 21:39:48

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdza się. Ja do swojej w tym roku zamierzam dokupić pług i dorobić
> koła zamiast zębów...
:)
to jakas standartowa opcja
czy jakis Twoj patent
?
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, który dzisiaj odpalił glebogryzarkę po raz pierwszy w tym
roku...
:)
ja dzis wojowalem ze szpadlem
:(((

5. Data: 2003-03-24 23:15:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Pomysł zakupu glebogryzarki jast b. dobry. To są świetne
maszyny,
> pod warunkiem, że dobrej firmy. Zastępują pług, kultywator i bronę.
:)
dobra firma to jaka
?
na co trzeba zwrocic uwage kupujac
mam na typowosc czesci
mozliwosc rozbudowy itp
:)

> Pozdrawiam ciepło Ja...cki
:)
dzis bylo nawet bardzo cieplo
myslem nawet coby nie wlesc do stawu
;)
> PS. Szpadel do lamusa :-)
:)
mam szpadel
ktory prawie sam kopie
jeszcze sie przyda
:)

6. Data: 2003-03-25 15:16:10

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> to jakas standartowa opcja

Standardowa w jakimś tam modelu, którego cena wynosiła 2.2+ tys.

> czy jakis Twoj patent

wystarczy kupić ten pług, który był do innej glebogryzarki,
ewentualnie jakiś inny mały, dorobić uchwyt, dorobić koła (od taczki?)
i to wszystko...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Aleksandryna, co mieszka na Helu,
Cnotę straciła na swym weselu.

7. Data: 2003-03-26 23:27:58

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> :)

> dzis bylo nawet bardzo cieplo
> myslem nawet coby nie wlesc do stawu -ale po co?
> ;)
> :)
> mam szpadel
> ktory prawie sam kopie
> jeszcze sie przyda
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> -- Tak,tak.Szpadla nic nie zastąpi,nawet glebogryzarka "Trzy w jednym".
Nie kupuj tej maszynki wraz z kolegami.Pieniądze przeznacz na ryby
do stawu.Kup kilka większych okazów dla gości "zza granicy":)
Jak złowią taaaką rybę na pewno postawią Ci piwko:)

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-03-26 23:47:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>......Kup kilka większych okazów dla gości "zza granicy":)
> Jak złowią taaaką rybę na pewno postawią Ci piwko:)
hehe
az tyle piwa nie bylbym w stanie wypic
ktore musialbys postawic za taaaaka rybe
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

chwasty na rabatach
paproc
* * * Ozdobne Jonizatory z Fontanną * * *
Re: To The New President of the Hong Kong Institute of Architects
Paprocie wysylkowe