glebogryzarka Viking ...

1. Data: 2002-05-27 23:12:23

Temat: glebogryzarka Viking ...
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada
i użytkuje takie urządzenie ? Przymierzam sie
do nabycia drogą kupna i wszelkie informacje
chętnie przysposobie ...

smokol

2. Data: 2002-05-28 08:57:22

Temat: Re: glebogryzarka Viking ...
Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

(...)

> Przymierzam sie
> do nabycia drogą kupna (...)

I to sie ceni, ze nie inna droga MAPANC ;)

Wojtek

3. Data: 2002-05-28 10:25:04

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebna ci na stałe czy tylko na trochę? Można wypożyczyć.

Edyta

4. Data: 2002-05-28 15:57:06

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj na stałe ... przynajmniej na najbliższe kilka lat.
Potem siem przeda i siem kupi pientkny tjaktojek
do trafki ... a tymczasem trza w pole iść :)))

5. Data: 2002-05-28 18:36:40

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj na stałe ... przynajmniej na najbliższe kilka lat.
> Potem siem przeda i siem kupi pientkny tjaktojek
> do trafki ... a tymczasem trza w pole iść :)))
>

> pozyczylem glebogyzarke od kolegi.
najpierw przez dwa dni probowalismy uruchomic.
potem z niebywalym warkotem probowalismy glebogryzc, co trzeba. skutek byl
dosc mizerny. plyciutko pomielila ziemie.
Wiejski Pan Adam za pomoca widel i grabi zrobil to lepiej i taniej. i
szybciej.
Co do wypozyczenia - mnie sie cena wypozyczenia zdala nadto wysoka - 200 zl
za dzien. - a zakup to okolo 1.000.
Rozwaz moze zakup nie glebogryzarki samej a dwukolowego ciagniczka z
mozliwoscia montazu kilku urzadzen. Robia takie czesi i wegrzy. Wegierskie
to Robix.
Wojtek Pa

6. Data: 2002-05-28 19:11:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> writes:

> Rozwaz moze zakup nie glebogryzarki samej a dwukolowego ciagniczka z
> mozliwoscia montazu kilku urzadzen.

A warte to coś? Bo wygląda licho... A jeśli coś warte, jaka jest
orientacyjna cena?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jedna rezydentka białoruska
W nadmorskim kurorcie zwanym Ustka

7. Data: 2002-05-28 19:33:37

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k7pokrzf.fsf@sapijaszko.net...

> A warte to coś? Bo wygląda licho... A jeśli coś warte, jaka jest
> orientacyjna cena?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> Czesc Grzes,
nawet w praktyce sie temu przygladalem, i wydalo mi sie to nader uzyteczne.
na razie zakup odlozylem do nastepnej wiosny.
I wlasnie cena byla ok. - nie chce klamac, ale ciagniczek z glebogryzarka na
silniku brixa 5,5 km to cos okolo 1.600 zl.
zobacz sam:
http://www.hortmasz.com.pl/_robi4.html

jest tez urzadzenie drozsze
http://www.hortmasz.com.pl/_robi.html#o

podobno czeskie maszynki na silnikach hondy sa nieco lepsze.
ale jak sobie porownywalem ceny i mozliwosci - to mnie sie to bardzo
podobalo.
na pewno wieeeeelokrotnie tansze od traktorka, a patrz pan i plug i
glebogryzarka i przyczepa na 400 kg! (czlowiek + 300 kg)
a propos sprzetu technicznego dla duzych terenow z trawa i chwasciskami.
kupilem kose spalinowa husqarny w propocji - ludziska, toz to rewelacja
1000x lepsza od kosiarki, bo czlowiek nie uzalezniony ani od wysokosci trawy
ani od deszczu ani od drzew i murkow.
wojtek

8. Data: 2002-05-28 20:23:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> writes:

> nawet w praktyce sie temu przygladalem, i wydalo mi sie to nader
> uzyteczne. na razie zakup odlozylem do nastepnej wiosny.

Dzięki za informację. To ja się jeszcze zastanowię, gdyż w granicach
3-5 tysięcy można kupić ciągnik (na ogół samoróbkę) wraz z osprzętem,
a o mocy znacząco wyższej...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz poeta Sz. Cz. z Bieszcza(d)
- psa tresował pośród deszcza.

9. Data: 2002-05-28 20:34:23

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2bsb0komt.fsf@sapijaszko.net...
> "Wojciech P" <d...@p...com.pl> writes:
>

> Dzięki za informację. To ja się jeszcze zastanowię, gdyż w granicach
> 3-5 tysięcy można kupić ciągnik (na ogół samoróbkę) wraz z osprzętem,
> a o mocy znacząco wyższej...

to ja dziekuje za info!!!
mozesz dac blizsze info o tych samosiejkach - samorobkach???
jaki osprzet? jaki duze???kto robi??
wojtek

10. Data: 2002-05-28 20:41:37

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message

> [...]
> kupilem kose spalinowa husqarny w propocji - ludziska, toz to rewelacja
> 1000x lepsza od kosiarki, bo czlowiek nie uzalezniony ani od wysokosci

Troszke OT ale juz chyba ze 3 razy widzialem zachwyty nad taka kosa. Kiedys
taka mialem w reku i nie powiem, zebym wpadl w zachwyt. Fakt, ze ciela
chwasty, ale jak bym mial przystrzyc trawnik to juz bym chyba zdechl. Co do
murkow i pogody: jak leje to nawet jak bym mial traktorek to by mi sie nie
chcialo na deszczu nim jezdzic a jak ta kosa raz w murek przywalilem to
potem musialem ostrze ostrzyc bo juz nie chciala tak ladnie kosic.

Ja jednak do trawnika zostane przy kosiareczce.

vpw

miły przerywnik (przepraszam za wulgaryzmy)
Rdestowiec marnieje
Re: Kompost ze scietej trawy
Re: Andrzej Fogg alias jan_jr aresztowany!
Z Pirimorem na porzeczki?