globik podrywany

31. Data: 2013-09-07 21:05:31

Temat: Re: globik podrywany
Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 20:58, FEniks pisze:

> Ależ odruch obronny przed kontaktem homoseksualnym nie musi być tożsamy
> z homofobią.
> Zresztą może za bardzo wczułeś się w swoje wyobrażenie stosunku z
> mężczyzną i bardziej TO Cię przeraziło. ;)

on się raczej nie musial wczuć on był
w więzieniu i to nie raz. nie rozumiesz
co się z tym wiąże? tam się nabywa
tego co on tu raczy lansować jako normę.

32. Data: 2013-09-07 21:10:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Sep 2013 21:00:59 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie wiem jak tam mężczyznom mężczyźni, ale mnie niektóre kobiety się
> podobają, z estetycznego punktu widzenia.

Z estetycznego to mnie się nawet bardziej podobają piękne kobiety niż
piękni meżczyźni - ciało kobiece jest po prostu piękniejsze i już :-)

33. Data: 2013-09-07 21:11:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Sep 2013 21:05:31 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> on się raczej nie musial wczuć on był
> w więzieniu i to nie raz. nie rozumiesz
> co się z tym wiąże? tam się nabywa
> tego co on tu raczy lansować jako normę.

A wiesz, zdaje się ze to może być TO.

34. Data: 2013-09-07 21:25:30

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale� odruch obronny przed kontaktem homoseksualnym nie musi by� to�samy
z homofobiďż˝.
Zreszt� mo�e za bardzo wczu�e� si� w swoje wyobra�enie stosunku z
m�czyzn� i bardziej TO Ci� przerazi�o. ;)

Ewa

Co wy ciągle z tym kodowaniem, wiem co myślałem i co robiłem i raczej napewno nie
jest tak jak wpierasz, nigdy nie byłem z gejem chociaż mnie zaczepiali, ale albo nie
zwracałem uwagi albo tak jak w sklepie, po prostu się zapędziłem i zrobiłem z siebie
obietnice jaką on chciał widzieć i w to zagrałem. Gdy nagle mi przeszło do głowy że
to nie ma sensu. Bo mnie geje nie podniecają to po co robić komuś obetnice.
Ja mam tak często że gram role której się odemnie oczekuje, by zobaczyć na sobie te
oczekiwania, przeżyć je, następnie podejmuje decyzje czy mi to może odpowiadać czy
chce czegoś innego i nagle zmieniam decyzje, czego ludzie nie łapią bo sobie już z
lustra swoich oczekiwań coś obiecywali. Kobiety potrafią tak latami odstawiać przed
facetem" mamuśkę" lub jakiś obraz preferowany, ale gdy trzeba coś na poważnie to
obnażają swoje zdanie, co faceta dziwi -ale się zmieniłaś i jak jest niedojrzały
rząda powrotu tej poprzedniej.

35. Data: 2013-09-07 21:28:35

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz, zdaje się ze to może być TO.

To raczej jej choroba psychiczna, tam byłem bardzo męski czyli wstrętny i inni też
byli wstrętni, tam dopiero boją się piękności.

36. Data: 2013-09-07 21:58:11

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 21:28, Andromeda pisze:
> A wiesz, zdaje się ze to może być TO.
>
> To raczej jej choroba psychiczna, tam byłem bardzo męski czyli wstrętny i inni też
byli wstrętni, tam dopiero boją się piękności.

wiesz, meuski niemeuski
jak jest izolacja i ochota to i recydywa
meuskiego maskota wylomota

37. Data: 2013-09-07 22:05:33

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po czym takie domniemania chyba że tobie koleżanki fikoł w tyłek wpychały bo non stop
tancz leciało w tv. Ale to ty miałaś pecha obecnie takie rzeczy się nie dzieją bo są
lepsze warunki niż w latach siedemiędziesiatych.

38. Data: 2013-09-07 22:20:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 21:05, <^zazu^> pisze:

> on się raczej nie musial wczuć on był
> w więzieniu i to nie raz. nie rozumiesz
> co się z tym wiąże? tam się nabywa
> tego co on tu raczy lansować jako normę.

Hm... nie mam w zwyczaju wchodzić z buciorami do czyjejś celi.

Ewa

39. Data: 2013-09-07 22:25:10

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 22:20, FEniks pisze:

> Hm... nie mam w zwyczaju wchodzić z buciorami do czyjejś celi.

nie badz znow taka dylomatka

40. Data: 2013-09-08 03:32:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z estetycznego to mnie się nawet bardziej podobają piękne kobiety niż
piękni meżczyźni - ciało kobiece jest po prostu piękniejsze i już :-)

Ikselcia przed lustrem , chyba jest jeszcze jedna orientacja seksualna
narcystycznoseksualna. Ikselcia napewno jest tej orientacji, coś mi gdzieś migneło,
muszę poszukać że ta narcystycznoseksualna orientacja to nowe odkrycie. Czyli ani
hetero ani homo ani bi tylko lustereczko powiedz przecie kto jest najpiękniejszy na
świecie. Ale nie jestem pewien czy tego w zboczeniach nie wyczytałem, muszę
sprawdzić.

Jak Jeżyk z Prosiaczkiem szukali boga i co z tego wyszło
Albo ja źle czytam albo oni wykorzystują seksualnie gejów ci katolicy.
konkurs tel
Wysadzanie meczetu
Krautrock