głodek do identyfikacji i inne zielone badziewie

11. Data: 2004-04-05 11:29:57

Temat: RE: g3odek do identyfikacji i inne zielone badziewie
Od: r...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Iwona Sapijaszko

> Draba brunifolia
>
> :-*
> Iwona

Draba olympica :-)
:-) Boguslaw

12. Data: 2004-04-05 14:07:30

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
news:m2k70vh4nc.fsf@sapijaszko.net...
> Kilka zdjęć po mijającym łykendzie:
>
> http://www.sapijaszko.net/ogrod/
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Eee... derenia nie ma, tylko jakies badziewie.

Irek

PS. Jakiej to firmy smietanke do kawy zawsze mi podajecie, bo z wrazenia
zapomnialem?

13. Data: 2004-04-05 14:53:25

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) napisał(a):
> Behalf Of Iwona Sapijaszko
> Draba olympica :-)
> :-) Boguslaw

Taki wygimnastykowany czy też rośnie na Olimpie?
;-)

pozdr. Jerzy

14. Data: 2004-04-05 15:29:10

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 5 Apr 2004 16:07:30 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> Eee... derenia nie ma, tylko jakies badziewie.
szwabskich mszyc na bluszczu cudnej urody też nie pokazaliśmy :-)

> PS. Jakiej to firmy smietanke do kawy zawsze mi podajecie, bo z wrazenia
> zapomnialem?
bez lecytyny...

pozdrówka
Iwona

15. Data: 2004-04-05 19:35:10

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Kurcze, ładne masz te pierwiosnki:-)

Który tak Ci się spodobał? :-)

> I zdjecia też:-)

Dzięki, i pozdrawiam,
Grzesiek

--
Pewien Eskimos z Kamczatki,
Z gołym chwostem biegł w stronę matki.

16. Data: 2004-04-05 19:36:54

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Fakt, dawałem mu sadzonkę :-)

Sadzonkę? Sadzonkę? Aaaa, zapewne tego Trillium, co to dopiero jaki
jest, to się okaże jak zakwitnie :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
W domu księstwa Pronto (adres: Via
Morbida 13) -- dzika chryja:

17. Data: 2004-04-05 20:07:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:
> [...]

Ten ząbkowany z fot. 25 - on naprawdę ma taki niesamowity kolor?

> Który tak Ci się spodobał? :-)

Ten ząbkowany z fot. 25 - on naprawdę ma taki niesamowity kolor?

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-04-05 23:14:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten ząbkowany z fot. 25 - on naprawdę ma taki niesamowity kolor?
> >

> Pozdrawiam
> Marta

Niesamowity kolor - co to za kolor ?

Pozdrawia zagadkowo boletus

19. Data: 2004-04-06 19:18:45

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
szwabskich mszyc na bluszczu cudnej urody też nie pokazaliśmy :-)

> PS. Jakiej to firmy smietanke do kawy zawsze mi podajecie, bo z wrazenia
bez lecytyny...

pozdrówka
Iwona

Darowanemu bluszczowi pod liscie sie nie zaglada - tak mowi stare ogrodnicze
przyslowie.

Irek

20. Data: 2004-04-07 05:57:06

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 6 Apr 2004 21:18:45 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> Darowanemu bluszczowi pod liscie sie nie zaglada - tak mowi stare ogrodnicze
> przyslowie.

Jak sam mówiłeś, nawet darowanemu koniowi należy zaglądać... :-)
Takiej gimnastyki podlistkowej, nie trzeba było uprawiać :-) Że to było
szwabskie, zdyscyplinowane plemię, siedziało karnie na kwiatku nie
rozpełzając się.

Iwona

jaką trawę posiać?
Duze drzewo w cenie malego,sosny czarne.
rozmnażanie roślin(laurowisnia,such odrzew)
Ludzie, co zrobić z tymi mrówkami?
Karagana syberyjska i modrzew. Szczepienie.