głodek do identyfikacji i inne zielone badziewie

21. Data: 2004-04-07 08:56:47

Temat: Re: głodek do identyfikacji i inne zielone badziewie
Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
news:8k57709i4424d0c3nr4n4t5okh3tppla0r@4ax.com...
Tue, 6 Apr 2004 21:18:45 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> Darowanemu bluszczowi pod liscie sie nie zaglada - tak mowi stare
ogrodnicze
> przyslowie.

Jak sam mówiłeś, nawet darowanemu koniowi należy zaglądać... :-)
Takiej gimnastyki podlistkowej, nie trzeba było uprawiać :-) Że to było
szwabskie, zdyscyplinowane plemię, siedziało karnie na kwiatku nie
rozpełzając się.

Iwona
-------------------------------
No to ja juz sam nie wiem: wykopywac te graby na zywoplot, czy obawiasz sie
kolejnego Blitz-ataku. Musze wykopac, bo to rosnie w zastraszajacym tepie.
Naliczylem 30 sztuk. Tak w ogole, to ja nie wiem nawet czy to graby czy cos
innego ale to po przycieciu zywoplotu u sasiada wyroslo ze sciolki. Niektore
juz maja powyzej 30 cm. Chce to gdzies indziej przesadzic a jesienia wykopac
i z golym korzeniem Wam przywiezc. A wykopac musze, bo mi zagluszy derenie.

Irek

22. Data: 2004-04-07 12:31:17

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 7 Apr 2004 10:56:47 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> No to ja juz sam nie wiem: wykopywac te graby na zywoplot, czy obawiasz sie
> kolejnego Blitz-ataku.
Najwyżej następne plemię czeka eksterminacja, trudno ;-) Kop jak Ci
przeszkadza, u nas wiesz, że się przyda. Skoro bagażnik masz pojemny i
miejsca Ci nie żal - wieź, wywieziesz barwinek który nam się rozrasta
pod dereniami :-)

pozdrówka
Iwona

23. Data: 2004-04-07 12:36:14

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Iwona Sapijaszko
(----)
> [...]
> przeszkadza, u nas wiesz, że się przyda. Skoro bagażnik masz pojemny i
> miejsca Ci nie żal - wieź, wywieziesz barwinek który nam się rozrasta

To tyle Wam wywarzło że miejsce się zrobiło....
:-) Bogusław

24. Data: 2004-04-07 13:59:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> To tyle Wam wywarzło że miejsce się zrobiło....

Nie martw się, trillium rośnie, nawet pąka kwiatowego ma :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jako autor limeryków E. Lear słynie
Czytających go -- po kwaśnej poznasz minie.

25. Data: 2004-04-07 14:19:53

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko
(...)
> Nie martw się, trillium rośnie, nawet pąka kwiatowego ma :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

I to jest dobra wiadomość :-)
:-) Bogusław

26. Data: 2004-04-07 15:02:23

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

7 Apr 2004 14:36:14 +0200, r...@o...pl (Bogusław
Radzimierski) pisał(a):

> To tyle Wam wywarzło że miejsce się zrobiło....
> :-)

Akurat w tym miejscu będzie kawałek rabatki bezstresowo-bezobsługowej
:-) tzn. wysiedlam z tamtąd wszystkie bylinki, które mogłyby być
zagłuszone przez barwinek( w zeszłym roku rozrósł się okrutnie), a
obsługa ma polegać na systematycznym wyrywaniu tegoż jak się zbytnio
rozrośnie :-)

pozdrówka
Iwona

27. Data: 2004-04-07 15:05:02

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> schrieb im Newsbeitrag Najwyżej
[...]

-------------------------
Bagaznik, to ja mam wybitnie ogrodniczy, choc w van'ie moglbym na stojaco
wozic. Ale mnie na taka karete nie stac. Juz wiem skad sie wzielo
przyslowie: baba z wozu, koniom lzej. Jak jade z Uta do Polski, to na nic
miejsca nie ma. Cale szczescie moi chlopi spirytus i rosliny dowoza. Ten
barwinek od Was juz kwitnie i sasiedzi dopytuja sie skad mam. Slowem wezme
kazda ilosc. Majora tez juz dla Ciebie upatrzylem.

Irek

28. Data: 2004-04-07 15:09:38

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Iwona Sapijaszko
{...}
> [...]
> zagłuszone przez barwinek( w zeszłym roku rozrósł się okrutnie), a
> obsługa ma polegać na systematycznym wyrywaniu tegoż jak się zbytnio

Jak chcesz jeszcze jedną beztresowo-bezobsługową rabatę to posadź
Pachysandrę, wspaniale nadaje się na okrycie gruntu.
U mnie pałęta się P.terminalis i P.t. 'Variegata'
Kwiaty może zbyt piękne nie są, ale roslina ciekawa.
:-) Bogusław

29. Data: 2004-04-07 15:20:30

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

7 Apr 2004 17:09:38 +0200, r...@o...pl (Bogusław
Radzimierski) pisał(a):

> U mnie pałęta się P.terminalis i P.t. 'Variegata'
> Kwiaty może zbyt piękne nie są, ale roslina ciekawa.

U nas pałęta się to samo :-) ale jeszcze nie kwitły, poczekamy,
zakwitną. Pierwszą zimę mają za sobą :-)

pozdrówka
Iwona

30. Data: 2004-04-08 08:21:12

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 7 Apr 2004 17:05:02 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> Slowem wezme kazda ilosc.
Grzesiek się ucieszy :-)

> Majora tez juz dla Ciebie upatrzylem.
I to też jest dobra wiadomość, bo u nas tylko minor, minor, minor....

pozdrówka
Iwona

jaką trawę posiać?
Duze drzewo w cenie malego,sosny czarne.
rozmnażanie roślin(laurowisnia,such odrzew)
Ludzie, co zrobić z tymi mrówkami?
Karagana syberyjska i modrzew. Szczepienie.