glodowka

1. Data: 2005-07-08 00:36:18

Temat: glodowka
Od: nsane <r...@l...my.ass> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dzisiaj zaczyna sie moj czwarty dzien glodowki - jestem tylko na
wodzie mineralnej. Mam jednak pewne watpliwosci, bo uczucie glodu wg
literatury powinno juz ustapic, a ja wciaz je mam. Czy to moze byc wina
wczesnego wstawania (chodze do pracy na 3am) ? Nie ma takze
podniesionego nastroju. Czy w tym wypadku nalezaloby przerwac glodowke?
Czy poczekac jeszcze do jutra? Pozdrawiam

nsane
--
<? s5500 />

2. Data: 2005-07-08 08:49:41

Temat: Re: glodowka
Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

nsane napisał(a):
> [...]
> podniesionego nastroju. Czy w tym wypadku nalezaloby przerwac glodowke?
> Czy poczekac jeszcze do jutra? Pozdrawiam

uczucie głodu ustąpi najdalej po 15 dniach, w żadnym wypadku nie
przerywaj głodowania

3. Data: 2005-07-08 09:28:05

Od: Andrzej <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Master wrote:

Najlepiej zasięgnąć porady u dietetyków północnokoreańskich.
Kontakt - przez Ambasadę KRLD w Warszawie

Andrzej

4. Data: 2005-07-08 09:32:13

Od: "Master" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uczucie głodu ustąpi najdalej po 15 dniach, w żadnym wypadku nie
> przerywaj głodowania

Jestem zdesperowany, bo uczucie glodu juz strasznie mnie meczy. Prosilbym o
powazna odpowiedz.

nsane

5. Data: 2005-07-08 10:59:29

Od: nsane <r...@l...my.ass> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, ze ignorancja sie szerzy.

--
<? s5500 />

6. Data: 2005-07-08 11:20:17

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "nsane" <r...@l...my.ass> napisal w wiadomosci

> Witam, dzisiaj zaczyna sie moj czwarty dzien glodowki - jestem tylko na
> wodzie mineralnej.

Z ciekawosci - w imie czego te tortury?

HaNkA

7. Data: 2005-07-08 11:38:50

Od: nsane <r...@l...my.ass> szukaj wiadomości tego autora

> Z ciekawosci - w imie czego te tortury?

Zdrowia, szczescia i pomyslnosci... no i jeszcze zbednych kilogramow ;)

--
<? s5500 />

8. Data: 2005-07-08 11:44:12

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podniesionego nastroju. Czy w tym wypadku nalezaloby przerwac glodowke?
> Czy poczekac jeszcze do jutra? Pozdrawiam

Witaj,
Sama stosuje od czasu do czasu glodówki (najgorszy dla mnie jest 1-szy dzien
gdy w domu pelno zarcia), wiec ci powiem, ze uczucie glodu moze cie jeszcze
odrobine pognebic. Choc juz powinno ustapic. Na pewno sama wode pijesz?
Zadnych gum, cytryn w wodzie itp.? Moze spróbuj zapic glód wieksza iloscia
wody? Aha - omijaj tez kuchnie z daleka, zwlaszcza wszelakiego rodzaju
zapachy i obrazy - bo sa bardzo czesto przyczyna wlasnie glodu i burczenia.
Jesli mozesz nie gotuj niczego. I nie ogladaj ksiazek kucharskich:P
Osobiscie uwazam, ze 3-4 dnia ma sie kryzys glodówkowy i jesli przeczekasz
to minie. Odradzam stosowanie glodówki trwajacej wiecej niz 10 dni bez
konsultacji z lekarzem (tyle, ze problem ze znalezieniem takiego co by sie
na tym znal), zwlaszcza, jesli jest to twój pierwszy raz - wiesz, z czasem
czlowiek dostaje takiego kopa na glodzie i dobrego samopoczucia, ze ma
uczucie, iz "wyleczyl sie" z jedzenia.
A i jeszcze jedno - bardzo wazne jest to bys sie przeczyscil (to co zalega w
jelitach moze przedostawac sie do krwi i czlowiek bardzo zle sie czuje).
Polecam lewatywe, jesli nie mozesz lub masz opory ew. sól glauberska
(gorzka -czysci po 2 min w trakcie glodówki).

Pozdrawiam,
Akulka

9. Data: 2005-07-08 11:50:36

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdrowia, szczescia i pomyslnosci...
Jak najbardziej.

>no i jeszcze zbednych kilogramow ;)
A, to juz twoje marzenie. Ale jesli glodujesz w imie odchudzania, to daj
sobbie z glodówka spokój - ona ci tego nie zapewni. Bo glównie chudnie sie z
wody, a wieksza czesc straconych kilogramów organizm odbudowywuje potem (to
jest normalna kolej rzeczy). Schudnac trwale mozna na glodówce trwajacej
wiecej niz 10 dni i to jeszcze jak ma sie z czego schudnac (jesli jestes
chudzinka ala anorektyczka, to tylko zdrowie stracisz albo i w chorobe sie
wpedzisz). Glodowac trzeba z glowa, czytac literatutre i najlepiej znalesc
specjaliste od mechanizmów i technik glodowania. Niestety, na wlasne widzi
mi sie glodówka moze przyniesc tylko oplakane skutki.

Pozdrawiam,
Akulka

10. Data: 2005-07-08 12:31:02

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "nsane" <r...@l...my.ass> napisal w wiadomosci

> Zdrowia, szczescia i pomyslnosci... no i jeszcze zbednych kilogramow ;)

No to wybrales najgorsza z mozliwych drog. Dajesz wlasnie sygnal
organizmowi, ze moze byc z zarciem kiepsko, wiec gdy zaczniesz jesc on
profilaktcznie bedzie jak najwiecej tego co zjesz gromadzil w formie
tluszczyku jako zapas na nastepna glodowa terapie. Fachowo nazywa sie to
efekt jo-jo. Nie ma idealnej diety, ktora przy pomocy glodowki w 2 tygodnie
pozwoli Ci stracic 10 kg, [slawna niby-cudowna-dieta kopenhaska] tym
bardziej, ze pierwsze co tracisz to woda, nie tluszcz. Reszte konkretnych
rzeczy na temat efektywnego odchudzania, bez efektu jo-jo znajdziesz w
archiwum grupy pl.misc.dieta oraz tu http://www.janwer.com/ [wybierz z menu
po lewej "dieta" a nastepnie FAQ pl.misc.dieta :-))

I zjedz cos:-)) Niekoniecznie pizze:-)

HaNkA

Schowane zeby madrosci - usuwanie
Strona food-info.net (Polski)