głodówka a .. pigułki

1. Data: 2004-03-26 12:17:59

Temat: głodówka a .. pigułki
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto wie, jak to jest z pigułkami podczas głodówki?
Czy podzcas głodówki można przyjmować pigułki (chodzi mi o antykoncepcyjne)?
Jeśli głodówka przekracza 7 dni to nie ma szans, by wpasować ja w "przerwę"
w braniu :(
Nie wiem, czy zostaną one przyswojone?
Czy będzie efekt antykoncepcji?
CZy będzie słabszy?

Czy ktoś coś na ten temat wie?

--
ZygZag
at autograf pl

2. Data: 2004-03-26 12:21:02

Temat: Re: głodówka a .. pigułki
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
antykoncepcyjne)?
> Jeśli głodówka przekracza 7 dni to nie ma szans, by wpasować ja w

co to za głodówka na której się je:)) choćby nawet tylko pigułki to
bardziej wygląda na dietę pigułkowa :)

a jakie jest BTW tych pigułek? bo jeśli nie są zachowane optymalne proporcje
to może się okazać ze będzie nas więcej:)

3. Data: 2004-03-26 13:28:07

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> Kto wie, jak to jest z pigułkami podczas głodówki?

Antykoncepcyjne czy od bólu głowy - nie wolno żadnych. Istotą głodówki jest
oczyszczenie organizmu, a wszelkie prochy temu nie służą. Co więcej - w tym
czasie nie powinno się też korzystać z kosmetyków, bo organizm czyści się
też przez skórę.
A jeśli ktoś ma problemy ze zdrowiem i musi brać lekarstwa, to nie powinien
stosować takich drastycznych metod.
O ile oczywiście mówimy o klasycznej głodówce zdrowotnej (czyli woda i nic
więcej). Bo jeśli chcesz się głodzić dla schudnięcia to... (ale o tym to
pewnie wiesz:))
Inna sprawa, ze jeśli chcesz się głodzić dłużej niż 3 dni, to powinno się to
robić pod opieką lekarza. A on już odpowie na wszystkie pytania.

pzdr,
Aga

4. Data: 2004-03-26 13:54:45

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> Inna sprawa, ze jeśli chcesz się głodzić dłużej niż 3 dni, to powinno się
> robić pod opieką lekarza. A on już odpowie na wszystkie pytania.

szczerze mówiąc pytam bardziej "teoretycznie".
O głodówce zdrowotnej czytałam - i jeśli już to taką właśnie miałam na
myśli.
Tylko po prostu zastanawiałam sie, jak wygląda kwestia pigułek.
Bardzo dziękuję za informacje i pozdrawiam

ps. napisałaś: pod opieką lekarza..
ja tylko ciekawa jestem, czy faktycznie łatwo znaleźć lekarza, ktory
poprowadzi kogoś przez głodówkę - worzumieniu takim, że będzie się na tym
znał i to popierał.
jakoś nie wydaje mi sie, by ta metoda była szeroko rozpowszechniona - ale
chciałabym się mylić,

pozdrawiam serdecznie,

--
ZygZag
at autograf pl

5. Data: 2004-03-26 15:07:45

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli głodówka przekracza 7 dni to nie ma szans, by wpasować ja w
> [...]

Beda, pod warunkiem ze nie wystapia wymioty lub biegunka, brak tresci
pokarmowej wrecz ulatwi wchlanianie.

> Czy będzie efekt antykoncepcji?
> CZy będzie słabszy?

Bedzie normalny. Pod warunkiem jw. O sensie glogowek juz sie wypowiedziano,
wiec nie powielam. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

6. Data: 2004-03-26 15:09:31

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tylko ciekawa jestem, czy faktycznie łatwo znaleźć lekarza, ktory
> poprowadzi kogoś przez głodówkę - worzumieniu takim, że będzie się na tym
> znał i to popierał.

Myślę, że tak - takie niekonwencjonalne metody robią się coraz bardziej
popularne (niekonwencjonalne w rozumieniu współczesnej medycyny). Wydaje mi
się, że jeśli ktoś juz się zdecyduje to warto wyjechać na ten czas do
jakiegoś specjalistycznego ośrodka - na miejscu są lekarze, psycholodzy
(przydatni w razie kryzysów:)), masażyści, no i przede wszystkim cisza i
spokój, można się regenerować. To chyba najwygodniejsza forma;))

pzdr,
Aga

7. Data: 2004-03-26 15:33:23

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy podzcas głodówki można przyjmować pigułki (chodzi mi o
> antykoncepcyjne)? Jeśli głodówka przekracza 7 dni to nie ma szans, by

Zalezy o co pytasz:
- jeśli chcesz wiedzieć, czy przez tabletki przeszkodzą głodówce, czyli
że np. Twój organizm się nie oczyści dobrze na głodówce, to tego nie
wiem
- a jeśli o to, czy głodówka zmniejszy działanie tabletek, to tak na
logikę chyba nie powinna- w ulotce przecież jest napisane, że oprócz
pominięcia tabletki zmniejszone działanie może być wtedy, gdy nastąpią
wymioty lub biegunka w ciągu czterech godzin od przyjęcia, a o
zmniejszonym działaniu przy niedoborze kalorii nic nie ma.
Poza tym lekarz mi mówił, że pigułka wchłonie się tym szybciej, im
bardziej żołądek pusty, więc głodówce chyba by się po prostu szybko
wchłaniały te tabletki, czy źle myślę? Jeśli nie będziesz się
przeczyszczała, to nie wydaje mi się, żeby przez głodówke skutecznośc
pigułek się obniżyła, ale może najlepiej zapytać o to ginekologa przy
najbliższej wizycie, bo to tylko takie moje gdybanie:-)
Podobno oznaką, że pigułka się nie wchłonęła cała, jest jakieś plamienie
lub krawienie na drugi dzień lub trochę później(tak mi lekarz mówił).

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam:-)

pzd. Wiedzma

8. Data: 2004-03-29 08:19:42

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiedźma" <w...@t...pl> napisał

> Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam:-)

Bardzo :)

a do lekarza w istocie się wybieram niebawem, więc pewnie poruszę ten temat
:)

pozdrawiam i dziękuję za wszystkie rady i informacje i "gdybania" :))))))

--
ZygZag
at autograf pl

Herbalife i obiad