glodowka + montignac

1. Data: 2002-08-21 19:04:57

Temat: glodowka + montignac
Od: "SOOMAL" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witka.

Jak wyzdrowieje musze zmienic tryb odzywiania. Najpierw chce zrobic sobie
glodowke (zanim pojde do szkoly) a pozniej chcialbym sie odzywiac
montignacem, jednak nie chce na razie kupywac ksiazki, tylko "wyprobowac"
diete. Czy ktos moglby mi przygotowac jadlospis na kilka dni, lub przyklady
dan? Co sadzicie o takim polaczeniu: glodowka, a potem montignac?

pozdr, soomal

2. Data: 2002-08-25 19:09:24

Temat: Re: glodowka + montignac
Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SOOMAL" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przyklady
> dan? Co sadzicie o takim polaczeniu: glodowka, a potem montignac?

Sensu w tym za wiele nie ma, jak juz idziesz w diete typu montignac, to
jedno z ich hasel brzmi "jesc, aby schudnac", co zreszta ladnie sam
montignac oddal w tytule swej ksiazki. glod w dluzszej perspektywie sprzyja
tyciu, wiec jesli nie ma specjalnych lekarskich zalecen, imo rozsadniej i z
lepszymi skutklami bedzie przejsc na ostrego montignaca.

nie podam przpiesow, bo to nie zbior jadlospisu, tylko pewna filozofia -
minimum to przeczytanie jego ksiazki, choc od razu polecalbym tez atkinsa i
protein power.

V.

PUMPERNIKIEL
Wszasy ochodzająco relaksujące