glosny seks

1. Data: 2008-09-17 10:03:09

Temat: glosny seks
Od: "miśka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie wynajmujacy mieszkanie niedaleko mnie uprawiaja glosny seks. Po
jakims czasie dzikie wrzaski pani, slyszalne przy otwartch oknach takze na
ulicy, zmeczyly juz moja rodzine. Podobnego zdania sa sasiedzi. Sasiad
mieszkajacy z drugiej strony kochasiow zaczal sie skarzyc, ze zona, slyszac
wrzaski zza sciany odmawia ich wspolnego tete a tete :) Nie bede sie
rozwodzic na forum szczegolowo, w kazdym badz razie pani krzyczy jakby ja
mordowano, doslownie. Doczekalismy sie nawet zartobliwych komentarzy od
nawiedzajacych nas gosci. Poradzcie jak uciszyc loversow. Zwracanie uwagi
nic nie daje. Wyczytalam w jakiejs gazecie, ze podobny problem zostal
rozwiazany w sadzie na korzysc sasiadow maltretowanych czyimis orgazmami.
Niestety,nie w Polsce. Prosze o powazne porady :)

P.S. Czestotliowosc parzenia sie niezmordowanej pary jest niesamowita. Nie
wglebiam sie, czy wiekszosc wrzaskow wynika glownie z minet, stosowania
viagry czy innego lubczyku, tym bardziej, ze roznica wieku loversow na oko
wynosi ca 20-25 siwiutki pan i hoża dziewoja :))

2. Data: 2008-09-17 10:06:55

Temat: Re: glosny seks
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miśka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> [...]
> viagry czy innego lubczyku, tym bardziej, ze roznica wieku loversow na oko
> wynosi ca 20-25 siwiutki pan i hoża dziewoja :))

Pewnie krzyczy tak głośno, zeby przygłuchy pan wiedział, ze ona już ;-)

BPNMSP :-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

3. Data: 2008-09-17 10:19:02

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

miśka pisze:
> [...]
> viagry czy innego lubczyku, tym bardziej, ze roznica wieku loversow na oko
> wynosi ca 20-25 siwiutki pan i hoża dziewoja :))

Jeśli mają minimum inteligencji, to sąsiedzi się mogą zrzucić i
aluzyjnie zamówić dla nich :
http://www.allegro.pl/item437954405_matador_pl_knebe
l_z_naturalnej_skory.html
Jeśli aluzja nie pomoże, to pozostaje nękanie ich policją, zawsze takie
wrzaski można podciągnąć pod awanturę domową.
Adam

4. Data: 2008-09-17 10:20:47

Od: "miśka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> Pewnie krzyczy tak głośno, zeby przygłuchy pan wiedział, ze ona już ;-)

:)) Smiech smiechem. Ja od jakiegos czasu reaguje smiechem na roznorakie
tonacje, wydobywajace sie z gardziolka dziewoi, ale jak zaczela mi sapac,
wrzeszczec i wyc przy sniadaniu....
Moje dziecie nastoletnie wali w sciane, a oni odpukuja :)
Sytuacja lepsza niz u Barei. Do tego cyrku doszedl maz, ktory uspokaja syna
i strofuje, zeby im nie przeszkadzal.
To naprawde dzieje sie w realu.
Co robic? Tylko powazne oferty. Ukraincow nie mam sumienia zastosowac...

5. Data: 2008-09-17 10:21:28

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miśka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> viagry czy innego lubczyku, tym bardziej, ze roznica wieku loversow na oko
> wynosi ca 20-25 siwiutki pan i hoża dziewoja :))

Nasi sąsiedzi przestali się afiszować ze swoją radością z udanego seksu po
tym, jak któregoś razu wybuchnęliśmy niepohamowanym śmiechem po ich finiszu.
Przepraszam bardzo, ale człowiek obudzony o 3 nad ranem naprawdę nie
kontroluje swojego zachowania ;-)
A potem bardzo szybko sąsiedzi się wyprowadzili, ciekawe dlaczego...

Agnieszka

6. Data: 2008-09-17 10:54:23

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miśka" <a...@W...gazeta.pl> napisał

> To naprawde dzieje sie w realu.
> Co robic? Tylko powazne oferty. Ukraincow nie mam sumienia zastosowac...

Może zawstydzający plakat wywieszony na klatce schodowej lub w windzie :
"Sąsiadów z lokalu nr ... uprasza się o zaprzestanie głośnych seksualnych
krzyków. Wszyscy mieszkańcy bloku już uwierzyli, ze Pan może a Pani
dochodzi. ... itd w tym stylu ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

7. Data: 2008-09-17 12:31:23

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

miśka<a...@W...gazeta.pl>

[...]
> Do tego cyrku doszedl maz, ktory
> uspokaja syna i strofuje, zeby im nie przeszkadzal.
[...]

No, no, mężuś też niezły.

U mnie kiedyś pomogło pójście na górę i zapytanie, czy im nie przeszkadza,
że wszystko słyszę (z tym, że tam były różne odgłosy: nie tylko seksu, ale i
kłótni, płaczu, śmiechu) - ale coś mi się wydaje, że w tym przypadku mogą
czerpać dodatkową przyjemność z tego, że wszyscy słyszą :)

A dobijaliście się do ich drzwi w trakcie aktu? :)

Don

8. Data: 2008-09-17 14:41:37

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabawna sprawa - na serwerze gazety, wątek ten figuruje jako usunięty :D

> Ludzie wynajmujacy mieszkanie niedaleko mnie uprawiaja glosny seks.

Jeżeli problem rzeczywiście jest taki poważny jak piszesz, a rozmowy z parą
rzeczywiście nie przyniosły skutków, pozostaje wzywanie policji za każdym
razem. Ale to może być trudne, jeżeli krzyki trwają zbyt krótko ;) Może
nagrywajcie je?

Ale z drugiej strony - sprawa zasadniczo jest kłopotliwa. W moim bloku, który
ma chyba papierowe ściany, niosą się szeroko odgłosy - nie tylko "paszczowe",
ale np. odgłosy stukania posłań podczas zajęć "prokreacyjnych" czy wspólnych
kąpieli. I cóż mają robić mieszkańcy? Zrezygnować z seksu, bo może komuś to
będzie przeszkadzać? Chyba wszyscy przestali się przejmować, bo odgłosy
słychać, a gdy było ciepło i okna otwarte, niosły się po osiedlu piękne
koncerty ;) Ale ponieważ dźwięki dochodziły z różnych miejsc, nikt nie wzywał
policji ;)

> [...]
> viagry czy innego lubczyku, tym bardziej, ze roznica wieku loversow na oko
> wynosi ca 20-25 siwiutki pan i hoża dziewoja :))

No, to się nie wgłębiaj. Bo to, co dopisałaś w post scriptum IMHO było
zupełnie niepotrzebne. Chyba, że chciałaś wyrazić swój podziw dla nich ;) (bo
ja - podziwiam... choć dopuszczam możliwość, że pani może udawać ;) )

I nie zazdrość ;) Poproś męża, żeby też raz dał Ci powód do pokrzyczenia, a
wtedy może inaczej popatrzysz na sąsiadów ;)

Albo pomyśl, że może Twój syn, jak był młodszy, hałasował piłką albo teraz za
głośno włącza muzykę, albo trzaska drzwiami itd. Mieszkanie w budynku
wielorodzinnym zawsze wiąże się z dyskomfortem, obustronnym.

pozdrawiam

Monika

9. Data: 2008-09-17 19:06:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miśka pisze:

> [...]
> viagry czy innego lubczyku, tym bardziej, ze roznica wieku loversow na oko
> wynosi ca 20-25 siwiutki pan i hoża dziewoja :))

A od dawna tak mają? Może im przejdzie w końcu.

Jeśli nie, to proponuję nagrać i im co jakiś czas też zafundować taki
koncert z play backu, skoro na żywo się nie da. ;)

Ewa

10. Data: 2008-09-17 20:17:54

Od: "miśka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idiom <i...@v...pl> napisał(a):

> Zabawna sprawa - na serwerze gazety, wątek ten figuruje jako usunięty :D

Jako usuniety figuruje, kiedy gazeta.pl miewa klopoty z serwerem :)

> Ale to może być trudne, jeżeli krzyki trwają zbyt krótko ;) Może
> nagrywajcie je?

Po co mam nagrywać? Nie mam ochoty ciagac sie po sadach z niereformowalnymi
kochasiami. Na razie staram sie znalezc inne, bardziej pokojowe wyjscie.
Dlatego poprosilam o rady.

> [...]
> słychać, a gdy było ciepło i okna otwarte, niosły się po osiedlu piękne
> koncerty ;) Ale ponieważ dźwięki dochodziły z różnych miejsc, nikt nie

No i? Sa rozne szkoly. Jedni sie ciesza, a nawet czerpia inspiracje lozkowo-
masturbacyjne, innym to przeszkadza...

> [...]

(bo
> ja - podziwiam... choć dopuszczam możliwość, że pani może udawać ;) )

Nie, nie podziwiam. Smieszy mnie to. W zasadzie spodziewalam sie tego typu
komentarzy co Twoj. Ekshibicjonizm to zboczenie, a zaklocanie ciszy nocnej
jest karalne :)

> I nie zazdrość ;) Poproś męża, żeby też raz dał Ci powód do pokrzyczenia,
> wtedy może inaczej popatrzysz na sąsiadów ;)

Zazdroszcze powiadasz. Nie, nie mam czego. Irytuje mnie to. Przeszkadza.
Niech wynajma sobie domek wolnostojacy, tym bardziej, ze ludziom, ktorym
przeszkadza ich glosna milosc jest wiecej niz ich dwoje.

> [...]
> głośno włącza muzykę, albo trzaska drzwiami itd. Mieszkanie w budynku
> wielorodzinnym zawsze wiąże się z dyskomfortem, obustronnym.

Jasne, to zemsta za trzaskanie drzwiami przez syna :)))))))))))

M.

człowieczeństwo
człowieczeństwo
Bog i bogowie (zapewne oklepane)
Kobieta + mężczyzna, czyli sukces czy kryzys wieku średniego?
I po wakacjach