Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi

From: Łukasz <l...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
Date: Mon, 18 Mar 2013 12:44:27 +0100

W dniu 2013-03-01 14:30, Rentier pisze:
> [...]
# Potrzebuję do mieszkania 2 pok. + łazienka (centralne ogrzewanie). Chodzi mi nie
tyle o oszczędności co o polepszenie komfortu cieplnego - wracam z pracy i nie
chciałbym czekać aż się nagrzeje. I analogicznie aby na noc się wyłączało bo czasem
zapomnę i jest gorąco w nocy. -- radar

> To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
> Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

Dzień Dobry.
A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy,
że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię
na konkretny temat ;p

Łukasz