glukoza vs tluszcz, kto mocniej przytyje

31. Data: 2006-08-07 12:46:48

Temat: Re: glukoza vs tluszcz, kto mocniej przytyje
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> I tu? http://www.studio.clubnet.pl/kontakt.htm

Krysiu*Nieuczona*, anuluj ten powyzszy post, bo przez
czynnosc umyslu ludzkiego (Twojego) wolna od grzechu
pierworodnego, wymsknal Ci sie adres mailowy bez
zabezpieczenia antyspamowego. A to najwieksze
chamstwo i/lub glupota, jakiej w Usenecie mozna
sie dopuscic.

Ocxzywiscie oprocz pogrozek.

32. Data: 2006-08-07 13:05:13

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Cały czas chodzi o twój SPAM.

.....a twoje i twoich opty_kumli posty to esencja wiedzy merytorycznej z
zakresu optymanologii stosowanej.......taaaak???

> Np. tu? u...@a...pl

hmmm.......ciekawe czy twoje posty tez uznaja za spam jak zbierzemy je do kupy
(bo tylko do tego sie w sumie nadaja:)....i tam wyslemy.....??

> I tu? http://www.studio.clubnet.pl/kontakt.htm - m...@c...pl

ooooo cos takiego ......juz go sama zaczynasz rozpracowywac czy opty_Lepionko
ci pomaga?

....widze ze jakas bardziej tolerancyjna sie zrobilas .....bo jeszcze donosu
na Are nie napisalas.......matko chrzestna ....he, he, he...

-------
Jeff

33. Data: 2006-08-07 13:06:11

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> napisał w wiadomości

> A mozna spamować zgodnie z prawem?

> Ja bekne za niego: beeee

> wyslac mozesz :-) ale zadnego paragrafu do tego nijak nie dopasujesz
> MaW

Ale w swoim adresie domagasz się, becząca mądralo, by cię nie spamować... (?)
Dlaczego sam nie lubisz spamu, a spamerowi tutaj chętnie kibicujesz?

Krystyna

34. Data: 2006-08-07 13:19:28

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> Ale w swoim adresie domagasz się, becząca mądralo, by cię nie
> spamować... (?)
> Dlaczego sam nie lubisz spamu, a spamerowi tutaj chętnie kibicujesz?

Krysiu*Nieuczona*, tutaj 100krotnie madrzejsi od Ciebie
dyskutowali o spamie na Usenecie, poucz sie. To co robie
to nie jest spam.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
.sci.fizyka&tid=1068481&MID=%3Ceatf7i%24cs7%241%40ne
ws.onet.pl%3E

35. Data: 2006-08-07 13:34:02

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dlaczego sam nie lubisz spamu, a spamerowi tutaj chętnie kibicujesz?

.....i znowu matko chrzestna w cudzym oku zblo widziecie a w swoim
belki....to juz nieeeeee????????

..pewnie ten "przyjemny" post to nie wy na grupe wege wyslaliscie, kiedy
broniliscie spamujacej tam opty_lekarki ( o boszsze ...co za poziom)
specjalistki od optymanologii stosowanej???

http://glinki.com/?l=f67gjh

Ps. podac tutaj jeszcze pare waszych wypocin w ramach odswiezenia waszej
dziurawej pamieci???

-----
Jeff

36. Data: 2006-08-07 19:34:32

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w
> wiadomości news:eb5nkh$iil$1@news.onet.pl...

> Ale w swoim adresie domagasz się, becząca mądralo, by cię nie spamować...
> (?)

bo NIE LUBIE spamu. Mam prawo nie lubiec? mam

> Dlaczego sam nie lubisz spamu, a spamerowi tutaj chętnie kibicujesz?

Abstrahujac od faktu czy jego wiadomosc jest spamem czy nie to chcialbym
zauwazyc ze wcale mu nie kibicuje. chociaz w sumie to sie z nim zgadzam. A
ty piszac o "beknieciu" dowaliłaś jak łysy grzywką w kant kuli. Moze zamiast
grozic przejdź od słów do czynów, zgłoś "gdzie trzeba" i poczekamy na
"bekniecie". Przecież to takie nietrudne. No dalej! Ciekawym wyniku...

MaW

37. Data: 2006-08-08 20:24:13

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nawet w
> nickach niektorzy mają *opty* (sic!), co dobitnie swiadczy
> o sekciarstwie.

ROTFL

Czy mozna dojść do normy BMI = 24.9
jabłka przeczyszczanie