glupie pytanie: wzrost osob na wozkach

1. Data: 2006-04-14 17:45:08

Temat: glupie pytanie: wzrost osob na wozkach
Od: "mieszkaniec" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki wzrost mają wpisany w dowodzie osobistym osoby jeżdżące na wózkach?
Długość całego ciała w pozycji lężącej, albo sprzed wypadku, czy
wysokość na wózku?

2. Data: 2006-04-14 21:31:14

Temat: Re: glupie pytanie: wzrost osob na wozkach
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sobie zadawałem inne pytanie, czy powinienem ważyć się brutto czy netto - w
protezach czy bez.
W protezach to mam nadwagę - bez protez niedowagę ;-)

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl lub www.handbike.za.pl

3. Data: 2006-04-14 21:40:15

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) wrote:
> Ja sobie zadawałem inne pytanie, czy powinienem ważyć się brutto czy netto - w
protezach czy bez.
> W protezach to mam nadwagę - bez protez niedowagę ;-)

A ja, czy aparaty słuchowe mogę wpisać jako znaki szczególne :)
Ale niestety nie wyszło ;P

Pozdrawiam,
Gerard

4. Data: 2006-04-15 07:48:59

Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w dowodzie na oko wpisałem 182cm bo lewą nogę mam o 5cm krótszą niż
prawą, a nie potrafiłem wybrać, która jest dla mnie ważniejsza ;-)

Pozdrawiam
Bartosz

5. Data: 2006-04-15 10:07:29

Od: Anna Kędziorek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-04-2006 o 19:45:08 mieszkaniec <...@p...pl> napisał:

Mam stary dowód więc wzrost sprzed wypadku - wysoki :)
Ciekawe co będzie jak kiedyś przyjdzie mi dowód wymienić. Przy 172cm
raczej ciężko wpisać niski. Może zamiast "wzrost" będzie "długość" ;)

--
Pozdrawiam świątecznie,
Ania

6. Data: 2006-04-15 10:41:26

Od: "mieszkaniec" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kędziorek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ciekawe co będzie jak kiedyś przyjdzie mi dowód wymienić. Przy 172cm
> raczej ciężko wpisać niski. Może zamiast "wzrost" będzie "długość" ;)

Jest rubryka wzrost i podaje się w centymetrach

7. Data: 2006-04-15 11:56:28

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi gostek z biura paszportowego dopisał do wniosku jeszcze w 80tych
latach jako znaki szczególne 'zniekształcenie kośćca'. Ja mam tylko
niedowład :P.

8. Data: 2006-04-15 12:26:48

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-14 19:45,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) ,
mieszkaniec napisał(a):

> Jaki wzrost mają wpisany w dowodzie osobistym osoby jeżdżące na wózkach?
> Długość całego ciała w pozycji lężącej, albo sprzed wypadku, czy
> wysokość na wózku?

Witam Panowie i Panie
Wszyscy potraktowali to pytanie humorystycznie i dobrze bo trzeba się
z wiosną trochę pośmiać ale ja po tym jak sie uśmiechnąłem postanowiłem
potraktować to poważnie i po zastanowieniu wyszło mi że : mierzy się na
leżąco wzrost takiego delikwenta bo inaczej się nie da :) a jest to
najbliższe prawdzie :)
Piotr

9. Data: 2006-04-15 12:32:46

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-15 13:56,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Maciej
Bogucki napisał(a):
> Mi gostek z biura paszportowego dopisał do wniosku jeszcze w 80tych
> latach jako znaki szczególne 'zniekształcenie kośćca'. Ja mam tylko
> niedowład :P.

Maciek
Czepiasz się oni wtedy wiedzieli lepiej ;-) a poza tym po co ci w
latach 80 był potrzebny paszport ;-)

--
Piotr M :) [ który o paszport ubiegał się w latach 90 bo wcześniej
najdalej ruszał sie za granice województwa-obecnie świętej

10. Data: 2006-04-15 17:07:13

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 15-kwietnia-2006 o godzinie 14:32:46 Piotr M :) napisał/a

> po co ci w
>latach 80 był potrzebny paszport ;-)

Ja myślę, że po to, by jechać za granicę.

Adam Pietrasiewicz

Gdzie kupić TRACBALA dla osoby niepełnosprawnej ?
REHA
schizofrenia -jakie grupy
Prawa i Przywileje
Praca...