glupota

11. Data: 2005-11-10 07:46:05

Temat: Re: glupota
Od: "Przemyslaw Sobocinski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomek" <x...@g...com> napisal w wiadomosci
news:slrndn4c58.7fi.xxxxx@localhost.localdomain...
> Witam
> Czemu człowiek śmieje sie z własnej głupoty?
> Pozdrawiam

Dlatego, ze czasem juz plakac sie odechciewa.

12. Data: 2005-11-10 09:03:49

Od: "hemoroid" <m...@n...posladami.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "hemoroid" <m...@n...posladami.pl> wrote in message

> Masz cos do popicia?

a co? moja sperma znowu nie może ci przejść przez gardlo?

13. Data: 2005-11-10 16:35:24

Od: "NiNkA" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie; nie mialam na mysli ciebie :) bo to bardzo ciekawe co napisales :P

14. Data: 2005-11-10 20:27:19

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> Witam
> Czemu cz?owiek ?mieje sie z w?asnej g?upoty?

Nie raz o tym pisałem - to reakcja obronna dla głupich, którzy nie
dopuszczają do siebie, że mogli zrobić coś głupiego i wyśmiewają to, żeby
nie dopuścić do siebie faktu, że są pojebani. Taka wiadomość w mózgu zabiła
by ich psychicznie.

--
Do piekła!
http://fioletowykot.fora.pl

15. Data: 2005-11-10 22:04:58

Od: "bim_bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
Taka wiadomość w mózgu zabiła
> by ich psychicznie.

A jaka by była Twoja reakcja na myśl o tym, że możesz być głupi?

16. Data: 2005-11-10 22:09:55

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

bim_bom napisał(a):

> A jaka by była Twoja reakcja na myśl o tym, że możesz być głupi?

Jeśli już zrobie coś głupiego długo to sobie potem wypominam i mam
spierdolony dzień podczas którego to się wydarzyło, bo sam bardzo szybko
dochodze do tego, że zjebałem sprawe.

17. Data: 2005-11-11 00:08:29

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NiNkA" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie; nie mialam na mysli ciebie :) bo to bardzo ciekawe co napisales :P

No to znów jestem na dole, a ty na górze ... ;)

18. Data: 2005-11-11 00:10:56

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopuszczają do siebie, że mogli zrobić coś głupiego i wyśmiewają to, żeby
> nie dopuścić do siebie faktu, że są pojebani. Taka wiadomość w mózgu

Hmmm... To chyba nie są aż tak głupi, skoro nie dają się głupio zabić ... ;)
Lepiej być pojebanym, niż nieżyć chyba ...
No nie wiem ...

Jak myślisz ?

19. Data: 2005-11-11 08:39:46

Od: "bim_bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już zrobie coś głupiego długo to sobie potem wypominam i mam
> spierdolony dzień podczas którego to się wydarzyło, bo sam bardzo szybko
> dochodze do tego, że zjebałem sprawe.

No właśnie... Myślisz, że wypominanie sobie jest "mądrzejsze" i "bardziej
wydajne" od zaakceptowania swoich błędów i spróbowania od razu z nimi
walczyć, zamiast się zamęczać, "jak mi się to nie udało"... A może od razu
zakładasz, że akceptacja swoich błędów uniemożliwia (albo zmniejsza chęć)
poprawę? Ja chyba ostatnio tak robię, i myślę, że tak jest lepiej ;)

Pozdr.

20. Data: 2005-11-11 09:36:15

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

bim_bom napisał(a):

> No właśnie... Myślisz, że wypominanie sobie jest "mądrzejsze" i "bardziej
> wydajne" od zaakceptowania swoich błędów i spróbowania od razu z nimi
> walczyć, zamiast się zamęczać, "jak mi się to nie udało"...

Działa to na mnie mobilizująco. Koniec tematu.

--
Do piekła!
http://fioletowykot.fora.pl
http://fioletowykot.sytes.net

Co zrobić, żeby zapomnieć o miłości swego życia?
Witam Wszystkich
Jak wykończyć Radio Maryja?
Seks nieochrzczony. Rozmowa z profesorem Andrzejem Jaczewskim
[OT]Czy znacie to slowo?