gofry

1. Data: 2002-12-09 14:34:37

Temat: gofry
Od: "Sylwia Lubkowska" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy znacie jakies wypróbowane przepisy na gofry, mój przepis chyba jest zly
, gofry wychodza mi jak z gumy.
Z góry dziekuje

1. Data: 2002-12-09 14:36:40

Temat: Re: gofry
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

300 g mąki
1/2 l mleka
75 g cukru pudru (2 czubate łyżki)
szczypta soli
100 g rozpuszczonego masła
2 jajka
15 g proszku do pieczenia

Wszystkie składniki zmiksować otrzymując konsystencję ciasta naleśnikowego i
na gofrownicę.

Smacznego Aguś

Użytkownik "Sylwia Lubkowska" <s...@i...pl> napisał w
wiadomości news:31698-1039444477@195.114.189.118...

1. Data: 2002-12-09 14:57:49

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Lubkowska :
> Witam,
> czy znacie jakies wypróbowane przepisy na gofry, mój przepis chyba jest zly
> , gofry wychodza mi jak z gumy.

jak robiłaś wg przepisu na gofry holenderskie, to one takie są. Do tych
innych przypisu nie mam :-(

Waldek

1. Data: 2002-12-09 19:01:17

Od: "Kasia" <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys Magdalena Basset podawała taki przepis, a ze jej przepisy zawsze
wychodza to może wyprobuj:)

Gofry100 gr masla1 szklanka mleka 1 szklanka maki1/2 szklanki cukru4
jajka1+1/2 lyzeczki polskiego proszku do pieczeniaRozpuscic maslo, dodac
mleko i jajka, roztrzepac widelcem, tylko zebynie bylo widac bialka, dodac
cukier, make i proszek, wymieszac, nieubijac, byle maka nie byla sucha, piec
az zlote, jak kto lubi chrupiace suszyc w cieplym piecu 2-3 minuty, podawac
na cieplym talerzu z cieplym syropem, dzemem, lub owocami, czy sosem z
mrozonych owocow.

1. Data: 2002-12-09 19:02:34

Od: "Kasia" <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za blad w nazwisku o czywiscie Bassett, i nie wiem dlaczego tak
mi sie ten przepis skopiowal:(

orzeszki pnii - gdzie kupie ?
orzeszki pnii - gdzie kupie ?
Pierniczki do wbijania gwoździ;)