gorsze od kotow i psow :((

31. Data: 2002-08-01 21:12:01

Temat: Re: gorsze od kotow i psow :((
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aic3lr$7hi$1@news.onet.pl...

> Uzytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
>
> Czy wzorzec bycia stanowczym tez jest wykorzystywany przez kolege podczas
> korzystania z |I-netu w pracy?
> O ile pamietam Kolega sie z ty obnosil... ;-)
> Dzieciaki uwielbiaja konsekwentne wzorce...
> Dlatego prosze o przypisek - "too old...w pracy"

Jak pisze z domu to nie będę miał przycisku"too old w domu"
A piszę skąd chcę i jak chcę bo sam za siebie odpowiadam ,jestem dorosły.

A ty jakie masz sukcesy w wychowywaniu dzieci ?

A jakie w innych dziedzinach ? Np. w bonsai. Bo na razie to tylko komuś
zwróciłeś uwagę ,a chętnie bym poczytał jakiś porad "prawdziwego" znawcy
tematu. Chętnie się uczę jeśli mam od kogo.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

32. Data: 2002-08-01 21:15:17

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message
> To coś Wam powiem.
> Dawno temu przeczytałem chyba indyjskie przysłowie,że dzieciaka na
początku
> trzeba traktować jak króla,potem jak niewolnika ,a następnie jak
> przyjaciela.
To mnie Krzysztof wzruszyłeś nieco, bo ja tez to kiedyś słyszałem i mam z
tym związane radosno/smutne wspomnienia.
Podrawiam serdecznie,
Bogusław B
PS A jak tam Agata w Skandynawii sobie radzi - jakies raporty nadsyła?

33. Data: 2002-08-01 21:17:15

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Przykład skrajny i chyba zbyt podręcznikowy.
> Bezstresowo - nie znaczy bez nagan.
> Czytasz nie tylko o ogrodach? Wymyśliłeś sam tę historyjkę?

Podręczników już dawno nie czytam.
Czytam różne rzeczy,a co sugerujesz?
Nie znasz mnie - ale Ci powiem raz : gdybym ją wymyślił to bym nie pisał ,że
tak było.
Koniec pouczenia.

> Nota bene za co ów synalek pije?
> Jak wykorzystuje teraz stół? ;-)
> Ciekawe...

Sam sobie zaprzeczasz.Najpierw myślisz,że to zmyślone,a teraz jesteś ciekaw
za co pije.
Ale Ci odpowiem,za pieniążki rodziców,jest dość bogaty .
A jak wykorzystuje stół ? - uruchom wyobraźnię .

Zaczynasz mi przypominać trolla - tak pisać aby pisać i mącić . Taka mądrala
w każdym temacie.

34. Data: 2002-08-01 21:32:58

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aic83b$jdu$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Podrawiam serdecznie,
> Bogusław B
> PS A jak tam Agata w Skandynawii sobie radzi - jakies raporty nadsyła?

Agata już wylądowała w Świnoujściu i odpoczywa tam przez tydzień na plaży.
;-)))
To wielki sprawdzian dla panny 17-letniej ,miesiąc na morzu ze starszymi od
siebie .Załoga to tylko 7 osób .No i wachty i wszelkie obowiązki dzielone po
równo.I to pierwszy raz na wodzie. Na pewno nabrała dystansu do przygód
morskich - jest zmęczona .Ale także na pewno będzie to przez długi czas
przygoda jej życia . Zwiedziła Bornholm ,Kopenhagę , fiordy ,kilka
pomniejszych miast w Szwecji,Danii i Norwegii .

Jak ktoś chce to prywatnie mogę dać namiary na jacht - często jest
czarterowany.

A w tej chwili Agata jest mi przyjacielem ,a ja jej.;-))

35. Data: 2002-08-01 22:01:48

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomniejszych miast w Szwecji,Danii i Norwegii .
>
> A w tej chwili Agata jest mi przyjacielem ,a ja jej.;-))

W wersji którą ja znam to zmiana miała być co siedem lat czyli się
zgadza.!(pierwsze siedem król, drugie siedem niewolnik, a potem przyjaciel)
Ja zwiedzałem Skandynawię z lądu na dwa razy - już to polecałem tu kiedyś. Z
morza na pewno jest też świetnie.
BoGusław

36. Data: 2002-08-02 02:43:30

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ty jakie masz sukcesy w wychowywaniu dzieci ?

Możma mieć sukcesy w tej dziedzinie?

> A jakie w innych dziedzinach ? Np. w bonsai. Bo na razie to tylko komuś
> zwróciłeś uwagę ,a chętnie bym poczytał jakiś porad "prawdziwego" znawcy
> tematu. Chętnie się uczę jeśli mam od kogo.

Opiekuję się drzewkiem w przyrodzie.

Pozdr
Grzegorz

37. Data: 2002-08-02 06:26:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> wrote in

> Możma mieć sukcesy w tej dziedzinie?

Zareczam Ci, ze tak. Mozna na przyklad wychowac dziecko na czlowieka
posiadajacego wlasny system wartosci, ale szanujacego czyjes poglady i na
dokladke zyczliwie nastawionego do reszty ludzkosci :-)
A mozna calkiem inaczej.
Zaczynam podejrzewac Grzegorzu, ze jestes czlowiekiem niespelnionym.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

38. Data: 2002-08-02 07:11:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozytyfka napisala:

> (...)
> niektorzy rodzice to... echh szkoda mowic.

Ano właśnie, to nie na dzieci trzeba narzekac, tylko rodziców wychować :-)

Krycha&Co(ty)

39. Data: 2002-08-02 07:31:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." napisal:

> Oczywiście,ale temu są winni rodzice ,z nie ich dzieci.

No pewnie, że rodzice. Dlatego do nich wygłaszam tę mowę :-)
Nie wiedzieć czemu niektórzy uważają, że wywiezienie dzieci
z domu zwalnia od obowiązku ich pilnowania :->

Krycha, która nieraz w stajni oglądała horrory w wykonaniu
nie pilnowanych dzieci i beztroskich rodziców

40. Data: 2002-08-04 15:28:22

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
> posiadajacego wlasny system wartosci, ale szanujacego czyjes poglady i na
> dokladke zyczliwie nastawionego do reszty ludzkosci :-)
I to już jest sukces?
To jeden 22-letni mam, drugi dopiero co się urodził...
Ale ...kiedy kończy się wychowywanie?

> A mozna calkiem inaczej.
> Zaczynam podejrzewac Grzegorzu, ze jestes czlowiekiem niespelnionym.
Z pewnością jestem. Gdybym był się już spełnił to coż było by przede mną?
Nuda? Tak chyba nuda :-(
Pozdrawiam serdecznie

Grzegorz